Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn.: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego

Publication date 2017-06-20
End date 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535437-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn.: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: a) część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami, b) część II: Tablice interaktywne, c) część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e60e0dd-1d90-418c-a193-4b347cf0fd11
Biuletyn 535437-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 85166508300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146 803 100,
Zamawiajacy fax 146 803 136
Zamawiajacy email powiat@tel.debica.pl,
Adres strony url www.powiatdebicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany zgodnie z założeniami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego. Tytuł projektu: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.debicki.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.debicki.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Dębicki, 39-200 Dębica, ul. Parkowa 28, w pokoju nr 20 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn.: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego
Numer referencyjny RIZ.272.23.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn.: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: a) część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami, b) część II: Tablice interaktywne, c) część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć,
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem: a) min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostaw komputerów przenośnych o wartości minimum 40.000 zł netto każde, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dla części I zamówienia); i/lub b) min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostaw tablic interaktywnych o wartości minimum 5.000 zł brutto każde, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dla części II zamówienia); i/lub c) min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostaw oprogramowania do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć o wartości minimum 5.000 zł brutto każde, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dla części III zamówienia);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z p. VII.2.3) SIWZ w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez zamawiającego, Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; - Wykonawca dostarczy informacje techniczne (broszury / katalogi produktów / instrukcje) wystawione przez producenta / dystrybutora zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane w ofercie: 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. 2. Wypełniony załącznik: a) formularz cenowy część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami – załącznik nr 8 do SIWZ i/lub, b) formularz cenowy część II: Tablice interaktywne – załącznik nr 9 do SIWZ i/lub, c) formularz cenowy część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć – załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ; 4. Opis / wykaz parametrów technicznych / funkcjonalności oferowanego sprzętu (oprogramowania) złożone w formie oficjalnych informacji technicznych / funkcjonalnych przygotowywanych przez producenta danego sprzętu (oprogramowania). 5. Wykonawca składa „Oświadczenie o oprogramowaniu” – według załącznika nr 11 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).” 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w p. VI.3. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w p. VI.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 – w oparciu o p. VIII SIWZ. 11. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów – w oparciu o p. VIII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1). Zmiana umownego zakresu zamówienia – w przypadku: a) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, b) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc) 2). Zmiana wynagrodzenia: a) W przypadku ustawowej zmiany lub powstania nowych okoliczności rzutujących na zmianę stawki procentowej podatku VAT w trakcie realizacji umowy przewiduje się możliwość przeliczenia ceny umownej w stosunku do zmienionej stawki podatku VAT, w wyniku czego ustalona zostanie ostateczna wartość umowy, co zostanie wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiana wynagrodzenia musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 3). Zmiana podwykonawcy Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy wyszczególnionego w umowie za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek.
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II: Tablice interaktywne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część II: Tablice interaktywne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik r 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria OKRES GWARANCJI (dotyczy części I i II) lub OKRES WSPARCIA TECHNICZNEGO (tylko część III)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)