GuidZP400 |
0e60e0dd-1d90-418c-a193-4b347cf0fd11
|
Biuletyn |
535437-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
85166508300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
146 803 100,
|
Zamawiajacy fax |
146 803 136
|
Zamawiajacy email |
powiat@tel.debica.pl,
|
Adres strony url |
www.powiatdebicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany zgodnie z założeniami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego. Tytuł projektu: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.debicki.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.debicki.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Dębicki, 39-200 Dębica, ul. Parkowa 28, w pokoju nr 20 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn.: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego
|
Numer referencyjny |
RIZ.272.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu pn.: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Dębickiego. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: a) część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami, b) część II: Tablice interaktywne, c) część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć,
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem: a) min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostaw komputerów przenośnych o wartości minimum 40.000 zł netto każde, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dla części I zamówienia); i/lub b) min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostaw tablic interaktywnych o wartości minimum 5.000 zł brutto każde, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dla części II zamówienia); i/lub c) min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostaw oprogramowania do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć o wartości minimum 5.000 zł brutto każde, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dla części III zamówienia);
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z p. VII.2.3) SIWZ w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez zamawiającego, Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; - Wykonawca dostarczy informacje techniczne (broszury / katalogi produktów / instrukcje) wystawione przez producenta / dystrybutora zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane w ofercie: 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. 2. Wypełniony załącznik: a) formularz cenowy część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami – załącznik nr 8 do SIWZ i/lub, b) formularz cenowy część II: Tablice interaktywne – załącznik nr 9 do SIWZ i/lub, c) formularz cenowy część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć – załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ; 4. Opis / wykaz parametrów technicznych / funkcjonalności oferowanego sprzętu (oprogramowania) złożone w formie oficjalnych informacji technicznych / funkcjonalnych przygotowywanych przez producenta danego sprzętu (oprogramowania). 5. Wykonawca składa „Oświadczenie o oprogramowaniu” – według załącznika nr 11 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).” 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w p. VI.3. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w p. VI.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 – w oparciu o p. VIII SIWZ. 11. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów – w oparciu o p. VIII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1). Zmiana umownego zakresu zamówienia – w przypadku: a) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, b) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc) 2). Zmiana wynagrodzenia: a) W przypadku ustawowej zmiany lub powstania nowych okoliczności rzutujących na zmianę stawki procentowej podatku VAT w trakcie realizacji umowy przewiduje się możliwość przeliczenia ceny umownej w stosunku do zmienionej stawki podatku VAT, w wyniku czego ustalona zostanie ostateczna wartość umowy, co zostanie wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiana wynagrodzenia musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 3). Zmiana podwykonawcy Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy wyszczególnionego w umowie za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek.
|
IV 4 4 data |
2017-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część I: Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Komputery przenośne z oprogramowaniem i akcesoriami zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część II: Tablice interaktywne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
część II: Tablice interaktywne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
część III: Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb prowadzenia zajęć zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik r 7 do SIWZ
|
| |