Dostawa materiałów promocyjncyh NMF

Publication date 2017-06-24
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538326-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Albumy, karty do gry, latarki czołowe, narzędzia wielofunkcyjne, parasolki składane, słuchawki, termosy, gry planszowe, apteczki samochodowe, opaski z oświetleniem, kamizelki odblaskowe, torby bawełniane, notesy, długopisy, cukierki, pokrowce na ubrania, odzież reklamowa, ręczne wagi do bagażu, znaczki wpinane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 825f77a5-1152-4494-adf7-b2f365a0bb36
Biuletyn 538326-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji
Regon 14702781200000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Rakowiecka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 542 84 00,
Zamawiajacy fax 22 542 84 44
Zamawiajacy email adam.czagowiec@copemsw.pl,
Adres strony url www.copemswia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu program PL15 Współpraca w obszarze Schengen oraz walka z przestępczością transgraniczną i zorganizowaną w tym przeciwdziałanie handlowi ludźmi oraz migracjom grup przestępczych w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.copemswia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rakowiecka 2a, 02-517 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjncyh NMF
Numer referencyjny COPE/6/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Albumy, karty do gry, latarki czołowe, narzędzia wielofunkcyjne, parasolki składane, słuchawki, termosy, gry planszowe, apteczki samochodowe, opaski z oświetleniem, kamizelki odblaskowe, torby bawełniane, notesy, długopisy, cukierki, pokrowce na ubrania, odzież reklamowa, ręczne wagi do bagażu, znaczki wpinane.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 121951,22
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy artykułów promocyjnych, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda. Każda z dostaw wykonana na podstawie jednego zamówienia lub umowy (zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości odrębnych dostaw lub dzielenia większych dostaw na części w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 4.1.2.1 SIWZ oraz pkt III.1.3 niniejszego ogłoszenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą wykonawca przekaże próbki oferowanych artykułów promocyjnych tj. pozycje 3 (+specyfikacja w zakresie siły światła), 4, 5, 6, 11, 18, 19, 20 i 21 tabeli, o której mowa w pkt 10.2 SIWZ. Próbki są składane w celu dokonania oceny jakości oferty. Tym samym nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 pzp. Oferta nie zawierająca wymaganych próbek, lub zawierająca próbki niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Zamawiający zwraca próbki w trybie art. 97 ust. 2 pzp. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności materialnej jeśli w wyniku badania i oceny próbek dojdzie do ich uszkodzenia, zużycia lub zniszczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiana zasad dokonywania odbiorów dostaw, która nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; c) zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; d) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; f) zmiana danych teleadresowych, zmiana nr rachunku bankowego; g) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku, gdy materiał promocyjny stanowiący przedmiot oferty (nie dotyczy to materiałów promocyjnych stanowiących kryterium oceny ofert) Wykonawcy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę inny materiał posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: - niż materiał promocyjny będący przedmiotem Umowy oraz; - niż określone dla zmienianego materiały promocyjnego w opisie przedmiotu zamówienia; - w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, przy czym warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; h) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. zaprzestania produkcji lub braku dostępności materiałów promocyjnych, których jakość stanowiła kryterium oceny oferty, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy. i) z uzasadnionych przyczyn w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem Umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu, konieczna stanie się modyfikacja postanowień niniejszej Umowy
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy sporządzić w języku polskim. Oświadczenia lub dokumenty sporządzone w innym języku, należ złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość oferowanych produktów
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)