GuidZP400 |
825f77a5-1152-4494-adf7-b2f365a0bb36
|
Biuletyn |
538326-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji
|
Regon |
14702781200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02517
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 542 84 00,
|
Zamawiajacy fax |
22 542 84 44
|
Zamawiajacy email |
adam.czagowiec@copemsw.pl,
|
Adres strony url |
www.copemswia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
program PL15 Współpraca w obszarze Schengen oraz walka z przestępczością transgraniczną i zorganizowaną w tym przeciwdziałanie handlowi ludźmi oraz migracjom grup przestępczych w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.copemswia.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Rakowiecka 2a, 02-517 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjncyh NMF
|
Numer referencyjny |
COPE/6/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Albumy, karty do gry, latarki czołowe, narzędzia wielofunkcyjne, parasolki składane, słuchawki, termosy, gry planszowe, apteczki samochodowe, opaski z oświetleniem, kamizelki odblaskowe, torby bawełniane, notesy, długopisy, cukierki, pokrowce na ubrania, odzież reklamowa, ręczne wagi do bagażu, znaczki wpinane.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
121951,22
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy artykułów promocyjnych, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda. Każda z dostaw wykonana na podstawie jednego zamówienia lub umowy (zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości odrębnych dostaw lub dzielenia większych dostaw na części w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 4.1.2.1 SIWZ oraz pkt III.1.3 niniejszego ogłoszenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą wykonawca przekaże próbki oferowanych artykułów promocyjnych tj. pozycje 3 (+specyfikacja w zakresie siły światła), 4, 5, 6, 11, 18, 19, 20 i 21 tabeli, o której mowa w pkt 10.2 SIWZ. Próbki są składane w celu dokonania oceny jakości oferty. Tym samym nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 pzp. Oferta nie zawierająca wymaganych próbek, lub zawierająca próbki niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Zamawiający zwraca próbki w trybie art. 97 ust. 2 pzp. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności materialnej jeśli w wyniku badania i oceny próbek dojdzie do ich uszkodzenia, zużycia lub zniszczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiana zasad dokonywania odbiorów dostaw, która nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
c) zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
d) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę;
e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
f) zmiana danych teleadresowych, zmiana nr rachunku bankowego;
g) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku, gdy materiał promocyjny stanowiący przedmiot oferty (nie dotyczy to materiałów promocyjnych stanowiących kryterium oceny ofert) Wykonawcy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę inny materiał posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności:
- niż materiał promocyjny będący przedmiotem Umowy oraz;
- niż określone dla zmienianego materiały promocyjnego w opisie przedmiotu zamówienia;
- w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego,
przy czym warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
h) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. zaprzestania produkcji lub braku dostępności materiałów promocyjnych, których jakość stanowiła kryterium oceny oferty, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy.
i) z uzasadnionych przyczyn w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem Umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu, konieczna stanie się modyfikacja postanowień niniejszej Umowy
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty należy sporządzić w języku polskim. Oświadczenia lub dokumenty sporządzone w innym języku, należ złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
|
IV 4 5 okres |
30
|