Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju II

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538796-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67 w 28-100 Busko-Zdrój:
a) Defibrylator szt. 1, Oddział Pediatryczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
b) Defibrylator szt. 1, Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
c) Ssak elektryczny szt. 1, Oddział Chirurgiczny Ogólny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
d) Stół operacyjno zabiegowy szt. 1, Oddział Chirurgiczny Ogólny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
e) Pompa dwustrzykawkowa szt. 1, Oddział Neonatologiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
f) Pompa perystaltyczna szt. 1, Oddział Neonatologiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
g) Uniwersalny Gabinet Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
h) Rower rehabilitacyjny szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
i) Orbitrek szt. 1, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
j) Elektryczna leżanka rehabilitacyjna szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załączniki nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5, Załącznik nr 6, Załącznik nr 7, Załącznik nr 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10, Załącznik nr 11 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4f58b52-2366-45f1-a8eb-b68c52ed754b
Biuletyn 538796-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401,
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl,
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zespól Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tradycyjnie pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju II
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/41/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67 w 28-100 Busko-Zdrój: a) Defibrylator szt. 1, Oddział Pediatryczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju b) Defibrylator szt. 1, Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju c) Ssak elektryczny szt. 1, Oddział Chirurgiczny Ogólny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju d) Stół operacyjno zabiegowy szt. 1, Oddział Chirurgiczny Ogólny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju e) Pompa dwustrzykawkowa szt. 1, Oddział Neonatologiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju f) Pompa perystaltyczna szt. 1, Oddział Neonatologiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju g) Uniwersalny Gabinet Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju h) Rower rehabilitacyjny szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju i) Orbitrek szt. 1, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju j) Elektryczna leżanka rehabilitacyjna szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załączniki nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5, Załącznik nr 6, Załącznik nr 7, Załącznik nr 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10, Załącznik nr 11 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 12 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 59722,22
Waluta calosc pln
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 64.500,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki: Załącznik nr 1 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 2 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 3 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 4 minimum 15.000,00 pln, Załącznik nr 5 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 6 minimum 4.000,00 pln, Załącznik nr 7 minimum 8.000,00 pln, Załącznik nr 8 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 9 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 10 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 11 minimum 7.000,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający że Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 64.500,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki: Załącznik nr 1 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 2 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 3 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 4 minimum 15.000,00 pln, Załącznik nr 5 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 6 minimum 4.000,00 pln, Załącznik nr 7 minimum 8.000,00 pln, Załącznik nr 8 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 9 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 10 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 11 minimum 7.000,00 pln.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, które maja zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych w załącznikach od nr 1 do nr 11 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego w wybranym przez Wykonawcę załączniku jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w karcie katalogowej. 2. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 16 do niniejszej SIWZ, oraz Załączniki nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5, Załącznik nr 6, Załącznik nr 7, Załącznik nr 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10, Załącznik nr 11 w zależności na który załącznik do SWIZ jest składana oferta przetargowa Wykonawcy. 2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 13 i nr 14 do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiany umowy Określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 2.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 28

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Defibrylator szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4629,61
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Defibrylatora dla Oddziału Pediatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju .Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Defibrylator szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4629,61
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Defibrylatora dla Oddziału Chirurgii Urazowo Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju .Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Ssak elektryczny szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4629,61
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Ssaka elektrycznego dla Oddziału Chirurgii Ogólnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju .Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego opis i ilości określa Załączniki nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Stół operacyjno zabiegowy szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13888,89
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Stołu operacyjno zabiegowego dla Oddziału Chirurgi Ogólnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załączniki nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Pompa dwustrzykawkowa szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4629,61
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pompy dwustrzykawkowej dla Oddziału Neonatologicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określaj Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Pompa perystaltyczna szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3703,70
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pompy perystaltycznej dla Oddziału Neonatologicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Uniwersalny Gabinet Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem szt. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7407,41
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Uniwersalnego Gabinetu Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załączniki nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Rower rehabilitacyjny szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3240,72
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Roweru rehabilitacyjnego dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju . Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Rower rehabilitacyjny szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3240,72
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Roweru rehabilitacyjnego szt. 1 dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Orbitrek szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3240,70
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Orbitreka szt. 1 dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Opis przedmiotu zamówienia: Elektryczna leżanka rehabilitacyjna szt. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3240,70
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Elektrycznej leżanki rehabilitacyjnej szt. 2 dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju . Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załączniki nr 11
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancje
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)