GuidZP400 |
d4f58b52-2366-45f1-a8eb-b68c52ed754b
|
Biuletyn |
538796-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401,
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl,
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespól Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tradycyjnie pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju II
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/41/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67 w 28-100 Busko-Zdrój:
a) Defibrylator szt. 1, Oddział Pediatryczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
b) Defibrylator szt. 1, Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
c) Ssak elektryczny szt. 1, Oddział Chirurgiczny Ogólny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
d) Stół operacyjno zabiegowy szt. 1, Oddział Chirurgiczny Ogólny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
e) Pompa dwustrzykawkowa szt. 1, Oddział Neonatologiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
f) Pompa perystaltyczna szt. 1, Oddział Neonatologiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
g) Uniwersalny Gabinet Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
h) Rower rehabilitacyjny szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
i) Orbitrek szt. 1, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
j) Elektryczna leżanka rehabilitacyjna szt. 2, Dział Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załączniki nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5, Załącznik nr 6, Załącznik nr 7, Załącznik nr 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10, Załącznik nr 11 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 12 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
59722,22
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 64.500,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki: Załącznik nr 1 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 2 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 3 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 4 minimum 15.000,00 pln, Załącznik nr 5 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 6 minimum 4.000,00 pln, Załącznik nr 7 minimum 8.000,00 pln, Załącznik nr 8 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 9 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 10 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 11 minimum 7.000,00 pln.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający że Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 64.500,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki: Załącznik nr 1 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 2 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 3 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 4 minimum 15.000,00 pln, Załącznik nr 5 minimum 5.000,00 pln, Załącznik nr 6 minimum 4.000,00 pln, Załącznik nr 7 minimum 8.000,00 pln, Załącznik nr 8 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 9 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 10 minimum 3.500,00 pln, Załącznik nr 11 minimum 7.000,00 pln.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, które maja zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych w załącznikach od nr 1 do nr 11 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego w wybranym przez Wykonawcę załączniku jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w karcie katalogowej.
2. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 16 do niniejszej SIWZ, oraz Załączniki nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5, Załącznik nr 6, Załącznik nr 7, Załącznik nr 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10, Załącznik nr 11 w zależności na który załącznik do SWIZ jest składana oferta przetargowa Wykonawcy.
2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 13 i nr 14 do SIWZ)
3. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany umowy Określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ.
2.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
|
IV 4 4 data |
2017-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
28
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Defibrylator szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4629,61
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Defibrylatora dla Oddziału Pediatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju .Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Defibrylator szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4629,61
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Defibrylatora dla Oddziału Chirurgii Urazowo Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju .Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Ssak elektryczny szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4629,61
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Ssaka elektrycznego dla Oddziału Chirurgii Ogólnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju .Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego opis i ilości określa Załączniki nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Stół operacyjno zabiegowy szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13888,89
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Stołu operacyjno zabiegowego dla Oddziału Chirurgi Ogólnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załączniki nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Pompa dwustrzykawkowa szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4629,61
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pompy dwustrzykawkowej dla Oddziału Neonatologicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określaj Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Pompa perystaltyczna szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3703,70
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pompy perystaltycznej dla Oddziału Neonatologicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Uniwersalny Gabinet Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem szt. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7407,41
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Uniwersalnego Gabinetu Usprawnienia Leczniczego z wyposażeniem dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załączniki nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Rower rehabilitacyjny szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3240,72
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Roweru rehabilitacyjnego dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju . Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Rower rehabilitacyjny szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3240,72
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Roweru rehabilitacyjnego szt. 1 dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Orbitrek szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3240,70
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Orbitreka szt. 1 dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Opis przedmiotu zamówienia: Elektryczna leżanka rehabilitacyjna szt. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3240,70
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Elektrycznej leżanki rehabilitacyjnej szt. 2 dla Działu Rehabilitacji Leczniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju . Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określa Załączniki nr 11
|
| |