Dostawa i montaż fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, język angielski) stanowiących wyposażenie Szkoły Podstawowej przy ul. Gen. Tadeusza Bora Komorowskiego 2 w Bydgoszczy

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538766-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 370000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (rok produkcji nie starszy niż 2016) stanowiących wyposażenie Szkoły Podstawowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2 w Bydgoszczy - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż pomocy dydaktycznych wraz z niezbędnym osprzętem i materiałami,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim,
5) serwis pomocy naukowych w okresie rękojmi (dotyczy sprzętu i urządzeń podlegających serwisowaniu)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cee149e5-1acf-4bff-b664-5946804fc85b
Biuletyn 538766-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Zamawiajacy adres ulica ul. Jezuicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-52 32 88 157, 5858453,
Zamawiajacy fax (052) 58 58 273, 5858833
Zamawiajacy email przetargi@um.bydgoszcz.pl,
Adres strony url www.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, język angielski) stanowiących wyposażenie Szkoły Podstawowej przy ul. Gen. Tadeusza Bora Komorowskiego 2 w Bydgoszczy
Numer referencyjny WZP.271.38A.2017.B
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (rok produkcji nie starszy niż 2016) stanowiących wyposażenie Szkoły Podstawowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2 w Bydgoszczy - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” i wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) dostawę i montaż pomocy dydaktycznych wraz z niezbędnym osprzętem i materiałami, 2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji, 3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim, 4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim, 5) serwis pomocy naukowych w okresie rękojmi (dotyczy sprzętu i urządzeń podlegających serwisowaniu)
Cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-22T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) Oferowane pomoce dydaktyczne muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w przedszkolu i w szkole. Muszą spełniać wymagania norm UE i muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, oraz muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE (zabawki) lub równoważne. Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmioty dostawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające (w języku polskim), że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającego/Użytkownika, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (m. in. ww. atesty, certyfikaty).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 1, 3 – 6 uPzp, oraz w nw. przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 3) zmiany warunków gospodarczych, 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, 5) niedostępności modelu sprzętu zaoferowanego na etapie składania ofert – Zamawiający dopuszcza dostawę innego modelu sprzętu spełniającego wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 208, do dnia 5.07.2017r. do godz. 11:00. 2. Otwarcie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 205, dnia 5.07.2017r. o godz. 11:15.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Zalacznik krotki opis Biologia: pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Zalacznik krotki opis Chemia: pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Zalacznik krotki opis Fizyka: pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Zalacznik krotki opis Geografia: pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Zalacznik krotki opis Historia: pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 22.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
Zalacznik krotki opis Język angielski: pomoce dydaktyczne
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)