GuidZP400 |
cee149e5-1acf-4bff-b664-5946804fc85b
|
Biuletyn |
538766-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Bydgoszczy
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jezuicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-52 32 88 157, 5858453,
|
Zamawiajacy fax |
(052) 58 58 273, 5858833
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.bydgoszcz.pl,
|
Adres strony url |
www.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, język angielski) stanowiących wyposażenie Szkoły Podstawowej przy ul. Gen. Tadeusza Bora Komorowskiego 2 w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
WZP.271.38A.2017.B
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (rok produkcji nie starszy niż 2016) stanowiących wyposażenie Szkoły Podstawowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2 w Bydgoszczy - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż pomocy dydaktycznych wraz z niezbędnym osprzętem i materiałami,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim,
5) serwis pomocy naukowych w okresie rękojmi (dotyczy sprzętu i urządzeń podlegających serwisowaniu)
|
Cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-22T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2) Pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia.
4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) Oferowane pomoce dydaktyczne muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w przedszkolu i w szkole. Muszą spełniać wymagania norm UE i muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, oraz muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE (zabawki) lub równoważne. Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmioty dostawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające (w języku polskim), że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającego/Użytkownika, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (m. in. ww. atesty, certyfikaty).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 1, 3 – 6 uPzp, oraz w nw. przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
3) zmiany warunków gospodarczych,
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
5) niedostępności modelu sprzętu zaoferowanego na etapie składania ofert – Zamawiający dopuszcza dostawę innego modelu sprzętu spełniającego wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 208, do dnia 5.07.2017r. do godz. 11:00.
2. Otwarcie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 205, dnia 5.07.2017r. o godz. 11:15.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Biologia: pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Chemia: pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Fizyka: pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Geografia: pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Historia: pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 22.08.2017r.
Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany, z zastrzeżeniem pkt XIII.2.2) SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Język angielski: pomoce dydaktyczne
|
| |