Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Żłobek Miejski
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544634-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie wraz z pierwszym wyposażeniem , położonego na działce oznaczonej numer ewidencyjnym 71/33 (obręb Glinka) po przychodni specjalistycznej zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową – Decyzja Prezydenta Miasta Konin nr 112 z dnia 30.05.2017 r. w celu utworzenia oddziału żłobkowego.
Część II Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego - Dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d755968a-e3df-4dc9-88c8-6d5a77a61c9e
Biuletyn 544634-N-2017
Zamawiajacy nazwa Żłobek Miejski
Regon 30151036600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sosnowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 63 243 18 41,
Zamawiajacy email zmz-konin@poczta.onet.pl,
Adres strony url www.zlobek.konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobek.konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny a) osobiście, b) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), c) za pośrednictwem posłańca,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Żłobek w Koninie ul. Sosnowa 6
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego
Numer referencyjny 1/2017
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie wraz z pierwszym wyposażeniem , położonego na działce oznaczonej numer ewidencyjnym 71/33 (obręb Glinka) po przychodni specjalistycznej zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową – Decyzja Prezydenta Miasta Konin nr 112 z dnia 30.05.2017 r. w celu utworzenia oddziału żłobkowego. Część II Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego - Dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie uznany , jeśli Wykonawca: a1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości – minimum 200.000,00 zł brutto. – dla Części I a2) wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną dostawę wraz z montażem wyposażenia żłobka w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 zł. Przez zakres podobny należy rozumieć wyposażenie przystosowane do charakteru obiektu jakim jest żłobek dla Części II b) wykaże, że dysponuje narzędziami/urządzeniami technicznymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie. c) skieruje do realizacji zamówienia osoby, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj. - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, Osoba ta pełniła będzie funkcję koordynatora wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia robót. - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla Części I. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). Zamawiający akceptuje również uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65) .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dla Części I i II.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia - dla Części I. 2.Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia- dla Części II. 3.Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia - dla Części I.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Dokumentacja fotograficzna/ foldery oferowanego wyposażenia zawierająca również opis parametrów technicznych wraz z wzornikiem tkanin tapicerskich 2.Zaświadczenia niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają wymienionym normom lub specyfikacjom technicznym: a) wymagania ergonomii, bezpieczeństwa , b) spełnianie norm PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2012 c) dopuszczenie do użytkowania dla dzieci do lat 3. d) posiadanie atestów higienicznych e) certyfikat trudnopalności f) posiadające oznaczenie CE - dla Części II.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty – dla części I i II 2.Formularz cenowy - dla Części II, 3.Zestawienie kosztów zamówienia – dla Części I. 4.Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dla Części I i II, 5.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych przepisami ustawy.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie wraz z pierwszym wyposażeniem , położonego na działce oznaczonej numer ewidencyjnym 71/33 (obręb Glinka) po przychodni specjalistycznej zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową – Decyzja Prezydenta Miasta Konin nr 112 z dnia 30.05.2017 r. w celu utworzenia oddziału żłobkowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)