GuidZP400 |
d755968a-e3df-4dc9-88c8-6d5a77a61c9e
|
Biuletyn |
544634-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Żłobek Miejski
|
Regon |
30151036600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sosnowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
63 243 18 41,
|
Zamawiajacy email |
zmz-konin@poczta.onet.pl,
|
Adres strony url |
www.zlobek.konin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlobek.konin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
a) osobiście, b) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), c) za pośrednictwem posłańca,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Żłobek w Koninie ul. Sosnowa 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego
|
Numer referencyjny |
1/2017
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie wraz z pierwszym wyposażeniem , położonego na działce oznaczonej numer ewidencyjnym 71/33 (obręb Glinka) po przychodni specjalistycznej zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową – Decyzja Prezydenta Miasta Konin nr 112 z dnia 30.05.2017 r. w celu utworzenia oddziału żłobkowego.
Część II Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego - Dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany , jeśli Wykonawca:
a1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości – minimum 200.000,00 zł brutto. – dla Części I
a2) wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną dostawę wraz z montażem wyposażenia żłobka w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 zł.
Przez zakres podobny należy rozumieć wyposażenie przystosowane do charakteru obiektu jakim jest żłobek dla Części II
b) wykaże, że dysponuje narzędziami/urządzeniami technicznymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
c) skieruje do realizacji zamówienia osoby, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.
- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, Osoba ta pełniła będzie funkcję koordynatora wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia robót.
- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla Części I.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). Zamawiający akceptuje również uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65) .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dla Części I i II.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia - dla Części I.
2.Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia- dla Części II.
3.Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia - dla Części I.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Dokumentacja fotograficzna/ foldery oferowanego wyposażenia zawierająca również opis parametrów technicznych wraz z wzornikiem tkanin tapicerskich
2.Zaświadczenia niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają wymienionym normom lub specyfikacjom technicznym:
a) wymagania ergonomii, bezpieczeństwa ,
b) spełnianie norm PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2012
c) dopuszczenie do użytkowania dla dzieci do lat 3.
d) posiadanie atestów higienicznych
e) certyfikat trudnopalności
f) posiadające oznaczenie CE
- dla Części II.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz oferty – dla części I i II
2.Formularz cenowy - dla Części II,
3.Zestawienie kosztów zamówienia – dla Części I.
4.Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dla Części I i II,
5.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych przepisami ustawy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie w celu utworzenia oddziału żłobkowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Sosnowej 6 w Koninie wraz z pierwszym wyposażeniem , położonego na działce oznaczonej numer ewidencyjnym 71/33 (obręb Glinka) po przychodni specjalistycznej zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową – Decyzja Prezydenta Miasta Konin nr 112 z dnia 30.05.2017 r. w celu utworzenia oddziału żłobkowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oddziału przystosowanego do charakteru obiektu w zakresie : meble , materiały dekoracyjne, tekstylia , dywany, kąciki tematyczne , zabawki, naczynia i różny sprzęt oraz artykuły.
|
| |