Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie.

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-25 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546618-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią:
Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f09739f-1927-465b-bf3a-441e71667e3b
Biuletyn 546618-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 1213749700000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75,
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny TAK
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-672 warszawa, ul. Domaniewska 36/38
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie.
Numer referencyjny 130/BŁiI/17/MG
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowią: Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-12-03T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-03T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: 1. spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: – co najmniej 1 usługi polegającej na wsparciu oprogramowania informatycznego systemu pocztowego zbudowanego w oparciu o serwery pracujące w środowisku rozproszonym (w min. 10 lokalizacjach na terenie kraju) dla co najmniej 15 000 użytkowników z obsługą problemów w trybie ciągłym w okresie ostatnich trzech lat, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto. b) dysponuje, co najmniej: – 1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem we wsparciu administracyjnym IBM Lotus Domino Server, – 1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem we wsparciu administracyjnym Oprogramowania IBM Tivoli – (IBM Storage Manager, IBM Tivoli Monitoring, IBM Tivoli Directory Integrator.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.1 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 2.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich): 1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których główne usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 a), SIWZ – zalecana treść wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać zamówienia polegające na wykonaniu, co najmniej: – co najmniej 1 usługi polegającej na wsparciu oprogramowania informatycznego systemu pocztowego zbudowanego w oparciu o serwery pracujące w środowisku rozproszonym (w min. 10 lokalizacjach na terenie kraju) dla co najmniej 15 000 użytkowników z obsługą problemów w trybie ciągłym w okresie ostatnich trzech lat, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto. Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. 1.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wsparcie administracyjne IBM Lotus Domino Server oraz wsparcie administracyjne Oprogramowania IBM Tivoli – (IBM Storage Manager, IBM Tivoli Monitoring, IBM Tivoli Directory Integrator, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1 b) SIWZ – zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca musi złożyć: - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ) – wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w przypadku: 1) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w dacie zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy oraz nie powodujących podwyższenia wartości umowy; 2) zmiany wysokości podatku od towarów i usług; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Cena brutto za jeden osobodzień na dodatkowe prace
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii krytycznej
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)