GuidZP400 |
4f09739f-1927-465b-bf3a-441e71667e3b
|
Biuletyn |
546618-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75,
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
NIE
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-672 warszawa, ul. Domaniewska 36/38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie.
|
Numer referencyjny |
130/BŁiI/17/MG
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowią:
Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-12-03T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1. spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
– co najmniej 1 usługi polegającej na wsparciu oprogramowania informatycznego systemu pocztowego zbudowanego w oparciu o serwery pracujące w środowisku rozproszonym (w min. 10 lokalizacjach na terenie kraju) dla co najmniej 15 000 użytkowników z obsługą problemów w trybie ciągłym w okresie ostatnich trzech lat, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto.
b) dysponuje, co najmniej:
– 1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem we wsparciu administracyjnym IBM Lotus Domino Server,
– 1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem we wsparciu administracyjnym Oprogramowania IBM Tivoli – (IBM Storage Manager, IBM Tivoli Monitoring, IBM Tivoli Directory Integrator.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
1.1 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.
2.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich):
1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1. Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których główne usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 a), SIWZ – zalecana treść wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać zamówienia polegające na wykonaniu, co najmniej:
– co najmniej 1 usługi polegającej na wsparciu oprogramowania informatycznego systemu pocztowego zbudowanego w oparciu o serwery pracujące w środowisku rozproszonym (w min. 10 lokalizacjach na terenie kraju) dla co najmniej 15 000 użytkowników z obsługą problemów w trybie ciągłym w okresie ostatnich trzech lat, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie,
o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
1.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wsparcie administracyjne IBM Lotus Domino Server oraz wsparcie administracyjne Oprogramowania IBM Tivoli – (IBM Storage Manager, IBM Tivoli Monitoring, IBM Tivoli Directory Integrator, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1 b) SIWZ – zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca musi złożyć:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ) – wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w przypadku:
1) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w dacie zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy oraz nie powodujących podwyższenia wartości umowy;
2) zmiany wysokości podatku od towarów i usług; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|