Zakup wielostanowiskowej stacji diagnostycznej do analizy zaawansowanych badań MR z zakresu radiologii onkologicznej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546730-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wielostanowiskowej stacji diagnostycznej
do analizy zaawansowanych badań MR z zakresu radiologii onkologicznej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae2269a1-d9d5-4cc0-962f-2ed2d7263c4e
Biuletyn 546730-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl,
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt p.n. „Poprawa jakości i efektywności diagnostyki onkologicznej poprzez budowę ośrodka diagnostyczno-terapeutycznego przy Centrum Onkologii w Gliwicach” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria p. 134
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wielostanowiskowej stacji diagnostycznej do analizy zaawansowanych badań MR z zakresu radiologii onkologicznej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-88/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wielostanowiskowej stacji diagnostycznej do analizy zaawansowanych badań MR z zakresu radiologii onkologicznej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne”.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) próbki oferowanego produktu, tj. wersji demo, na której będzie zainstalowane oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia. Na przedstawionej stacji, na próbce 10 badań przygotowanych przez Zamawiającego, zostaną zweryfikowane pełne funkcjonalności opisane w części D „Parametrów technicznych” (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) deklaracji zgodności lub certyfikatów CE (potwierdzających oznakowanie CE dla wszystkich oferowanych urządzeń), 3) dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane produkty medyczne (oprogramowanie) klasy minimum IIa wyrobów medycznych, z wyłączeniem monitorów medycznych, 4) dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane monitory medyczne klasy minimum I wyrobów medycznych, 5) dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane monitory medyczne klasy minimum I wyrobów medycznych, 6) dokumentów potwierdzających zaoferowanie przez Wykonawcę procesora o minimalnych parametrach określonych w pkt C.1 Parametrów technicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Za wystarczające w tym zakresie uznane zostanie przedstawienie wydruku ze strony http://www.cpubenchmark.net, 7) oświadczenia dystrybutora, że zaoferowane urządzenia (stacja robocza wraz z oprogramowaniem + monitory) pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na rynek polski. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2-7 powyżej należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „PARAMETRY TECHNICZNE” – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z treścią wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ: ZMIANY UMOWY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT), 3) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku rażącego naruszenia postanowień umownych, w szczególności: 1) opóźnienia w rozpoczęciu wykonywania niniejszej umowy, skutkującego niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 2 umowy, 2) gdy Wykonawca nie przystąpił do realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn lub nie kontynuuje realizacji przedmiotu umowy, mimo dodatkowego wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie i bezskutecznego upływu dodatkowego 7 dniowego terminu na przystąpienie do realizacji lub kontynuacji realizacji umowy, 3) innego wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy, 4) jeżeli łączna wysokość kar umownych naliczonych na podstawie niniejszej umowy przekroczy 15% wartości wynagrodzenia brutto, określonej w § 3 ust. 1 umowy. 5. Odstąpienie od niniejszej umowy powinno być dokonane w terminie 30 dni od daty powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie jego dokonania. Odstąpienie od umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)