GuidZP400 |
ae2269a1-d9d5-4cc0-962f-2ed2d7263c4e
|
Biuletyn |
546730-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt p.n. „Poprawa jakości i efektywności diagnostyki onkologicznej poprzez budowę ośrodka diagnostyczno-terapeutycznego przy Centrum Onkologii w Gliwicach” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria p. 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wielostanowiskowej stacji diagnostycznej do analizy zaawansowanych badań MR z zakresu radiologii onkologicznej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-88/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wielostanowiskowej stacji diagnostycznej
do analizy zaawansowanych badań MR z zakresu radiologii onkologicznej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne”.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) próbki oferowanego produktu, tj. wersji demo, na której będzie zainstalowane oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia. Na przedstawionej stacji, na próbce 10 badań przygotowanych przez Zamawiającego, zostaną zweryfikowane pełne funkcjonalności opisane w części D „Parametrów technicznych” (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) deklaracji zgodności lub certyfikatów CE (potwierdzających oznakowanie CE dla wszystkich oferowanych urządzeń),
3) dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane produkty medyczne (oprogramowanie) klasy minimum IIa wyrobów medycznych, z wyłączeniem monitorów medycznych,
4) dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane monitory medyczne klasy minimum I wyrobów medycznych,
5) dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane monitory medyczne klasy minimum I wyrobów medycznych,
6) dokumentów potwierdzających zaoferowanie przez Wykonawcę procesora o minimalnych parametrach określonych w pkt C.1 Parametrów technicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Za wystarczające w tym zakresie uznane zostanie przedstawienie wydruku ze strony http://www.cpubenchmark.net,
7) oświadczenia dystrybutora, że zaoferowane urządzenia (stacja robocza wraz z oprogramowaniem + monitory) pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na rynek polski.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2-7 powyżej należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „PARAMETRY TECHNICZNE” – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z treścią wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ:
ZMIANY UMOWY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy,
2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT),
3) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu.
3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów.
4. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku rażącego naruszenia postanowień umownych, w szczególności:
1) opóźnienia w rozpoczęciu wykonywania niniejszej umowy, skutkującego niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 2 umowy,
2) gdy Wykonawca nie przystąpił do realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn lub nie kontynuuje realizacji przedmiotu umowy, mimo dodatkowego wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie i bezskutecznego upływu dodatkowego 7 dniowego terminu na przystąpienie do realizacji lub kontynuacji realizacji umowy,
3) innego wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy,
4) jeżeli łączna wysokość kar umownych naliczonych na podstawie niniejszej umowy przekroczy 15% wartości wynagrodzenia brutto, określonej w § 3 ust. 1 umowy.
5. Odstąpienie od niniejszej umowy powinno być dokonane w terminie 30 dni od daty powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie jego dokonania. Odstąpienie od umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|