Dostawa sprzętu wraz z montażem w celu realizacji zadania pn. „Modernizacja wyposażenia sceny i widowni Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku”

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Państwowy Teatr Lalki "Tęcza"
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546669-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 310000006, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z montażem w celu realizacji zadania pn. „Modernizacja wyposażenia sceny i widowni Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący :
1) Części zamówienia nr 1 zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SIWZ;
2) Części zamówienia nr 2 zawarty jest w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia musi spełniać minimalne wymagania wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8 i 9 do SIWZ).
4. Wykonawca obowiązany jest do wskazania w formularzu oferty typu, modelu, oferowanego okresu gwarancji każdego oferowanego asortymentu dostawy w każdej Części zamówienia oraz do przedłożenia specyfikacji technicznej oferowanego asortymentu dostawy celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8 i 9 do SIWZ).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancja na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia stanowi kryterium oceny ofert z wagą 10 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83e9c27a-5e0c-4fab-88e3-c247cc4c5842
Biuletyn 546669-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowy Teatr Lalki "Tęcza"
Regon 000279462
Zamawiajacy adres ulica Waryńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 059 8423935,
Zamawiajacy fax 059 8427724
Zamawiajacy email teatrlalki@bicom.pl, tecza@slupsk.net
Adres strony url http://teatrlalkitecza.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://teatrlalkitecza.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://teatrlalkitecza.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej, podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Państwowy Teatr Lalki Tęcza 76-200 Słupsk, ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk, w sekretariacie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu wraz z montażem w celu realizacji zadania pn. „Modernizacja wyposażenia sceny i widowni Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku”
Numer referencyjny 1/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z montażem w celu realizacji zadania pn. „Modernizacja wyposażenia sceny i widowni Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący : 1) Części zamówienia nr 1 zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SIWZ; 2) Części zamówienia nr 2 zawarty jest w Załączniku Nr 9 do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia musi spełniać minimalne wymagania wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8 i 9 do SIWZ). 4. Wykonawca obowiązany jest do wskazania w formularzu oferty typu, modelu, oferowanego okresu gwarancji każdego oferowanego asortymentu dostawy w każdej Części zamówienia oraz do przedłożenia specyfikacji technicznej oferowanego asortymentu dostawy celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8 i 9 do SIWZ). 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancja na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia stanowi kryterium oceny ofert z wagą 10 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 313288,19
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. sytuacja finansowej lub ekonomicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który składa ofertę: 1) na Część zamówienia nr 1 (Oświetlenia sceny) wykazał, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania dostaw oświetlenia sceny, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oświetlenia sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł, 2) na Część zamówienia nr 2 (Nagłośnienie akustyczne sceny i kabiny akustyków) wykazał, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania dostaw nagłośnienia sceny, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę nagłośnienia akustycznego sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł, 3) na Część zamówienia nr 1 oraz na Część zamówienia nr 2 wykazał, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania dostaw oświetlenia sceny i nagłośnienia sceny, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oświetlenia i nagłośnienia sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł lub co najmniej jedną dostawę nagłośnienia akustycznego sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł oraz co najmniej jedną dostawę nagłośnienia akustycznego sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 2. Przez instytucje kultury, o których mowa w opisie warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej należy rozumieć państwowe lub samorządowe instytucje kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. 1991 Nr 114 poz. 493, ze zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na mocy art. 26 ust. 2 Ustawy Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 13-22 oraz art. 24 ust.5 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyższej w danej Części zamówienia wykazu dostaw (umów) potwierdzających spełnienie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego wg Załącznika Nr 6 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. 2. Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt 3 SIWZ Zamawiający żąda specyfikacji technicznych oferowanego asortymentu dostawy celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 (Zał. nr 8 do SIWZ) oraz dla Części nr 2 (Zał. nr 9 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa w załączeniu do oferty: 1) Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 2) uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu, który złożył odrębną ofertę lub odrębne oferty częściowe, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego o ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale. 5. Dokumenty, o których mowa powyżej inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu, o którym mowa w §1 Umowy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zmiany Umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych, opisanych w pkt 3 poniżej. 3. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku: 1) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub wskutek wystąpienia Siły Wyższej, 2) konieczności przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 4 ust. 3 Umowy, 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 4) gdy zmiany są nieistotne w rozumieniu art. 144 Ustawy, 5) konieczności udziału podwykonawcy na etapie realizacji Umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty; 6) zmiany zakresu podwykonawstwa w stosunku do oświadczenia zawartego w Ofercie Wykonawcy. 4. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 5. Strony Umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej Umowie.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oświetlenie sceny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 191676,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Oświetlenie sceny wraz z wykonaniem projektu i montażem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nagłośnienie akustyczne sceny i kabiny akustyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121612,19
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Nagłośnienie akustyczne sceny i kabiny akustyków
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)