GuidZP400 |
83e9c27a-5e0c-4fab-88e3-c247cc4c5842
|
Biuletyn |
546669-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Teatr Lalki "Tęcza"
|
Regon |
000279462
|
Zamawiajacy adres ulica |
Waryńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8423935,
|
Zamawiajacy fax |
059 8427724
|
Zamawiajacy email |
teatrlalki@bicom.pl, tecza@slupsk.net
|
Adres strony url |
http://teatrlalkitecza.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://teatrlalkitecza.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://teatrlalkitecza.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej, podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Państwowy Teatr Lalki Tęcza 76-200 Słupsk, ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk, w sekretariacie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu wraz z montażem w celu realizacji zadania pn. „Modernizacja wyposażenia sceny i widowni Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku”
|
Numer referencyjny |
1/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z montażem w celu realizacji zadania pn. „Modernizacja wyposażenia sceny i widowni Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący :
1) Części zamówienia nr 1 zawarty jest w Załączniku Nr 8 do SIWZ;
2) Części zamówienia nr 2 zawarty jest w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia musi spełniać minimalne wymagania wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8 i 9 do SIWZ).
4. Wykonawca obowiązany jest do wskazania w formularzu oferty typu, modelu, oferowanego okresu gwarancji każdego oferowanego asortymentu dostawy w każdej Części zamówienia oraz do przedłożenia specyfikacji technicznej oferowanego asortymentu dostawy celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8 i 9 do SIWZ).
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancja na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia stanowi kryterium oceny ofert z wagą 10 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
313288,19
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. sytuacja finansowej lub ekonomicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który składa ofertę:
1) na Część zamówienia nr 1 (Oświetlenia sceny) wykazał, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania dostaw oświetlenia sceny, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oświetlenia sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł,
2) na Część zamówienia nr 2 (Nagłośnienie akustyczne sceny i kabiny akustyków) wykazał, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania dostaw nagłośnienia sceny, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę nagłośnienia akustycznego sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł,
3) na Część zamówienia nr 1 oraz na Część zamówienia nr 2 wykazał, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania dostaw oświetlenia sceny i nagłośnienia sceny, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oświetlenia i nagłośnienia sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł lub co najmniej jedną dostawę nagłośnienia akustycznego sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł oraz co najmniej jedną dostawę nagłośnienia akustycznego sceny (umowę) zrealizowaną na rzecz instytucji kultury o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
2. Przez instytucje kultury, o których mowa w opisie warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej należy rozumieć państwowe lub samorządowe instytucje kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. 1991 Nr 114 poz. 493, ze zm.).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na mocy art. 26 ust. 2 Ustawy Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 13-22 oraz art. 24 ust.5 Ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyższej w danej Części zamówienia wykazu dostaw (umów) potwierdzających spełnienie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego wg Załącznika Nr 6 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
2. Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt 3 SIWZ Zamawiający żąda specyfikacji technicznych oferowanego asortymentu dostawy celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 (Zał. nr 8 do SIWZ) oraz dla Części nr 2 (Zał. nr 9 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa w załączeniu do oferty:
1) Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2) uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu, który złożył odrębną ofertę lub odrębne oferty częściowe, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego o ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale.
5. Dokumenty, o których mowa powyżej inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu, o którym mowa w §1 Umowy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zmiany Umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych, opisanych w pkt 3 poniżej.
3. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku:
1) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub wskutek wystąpienia Siły Wyższej,
2) konieczności przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 4 ust. 3 Umowy,
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
4) gdy zmiany są nieistotne w rozumieniu art. 144 Ustawy,
5) konieczności udziału podwykonawcy na etapie realizacji Umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty;
6) zmiany zakresu podwykonawstwa w stosunku do oświadczenia zawartego w Ofercie Wykonawcy.
4. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.
5. Strony Umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej Umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|