Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej

Publication date 2017-07-11
End date 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Burmistrz Frampola
Miejscowość Frampol
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548767-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna.
Niżej wymieniony zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b60bd6dd-58aa-4636-9954-8623e717d0a3
Biuletyn 548767-N-2017
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Frampola
Regon 53785200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radzięcka
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Frampol
Zamawiajacy kod pocztowy 23440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 6857509 w. 38,
Zamawiajacy email frampol_ms@woi.lublin.pl,
Adres strony url umframpol.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia umframpol.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja umframpol.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej
Numer referencyjny ZP.271.14.02.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna. Niżej wymieniony zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1, należy złożyć oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1, należy złożyć oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1, należy złożyć oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polsk
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa oraz montaż zestawu sprzętu ICT – tablica interaktywna z oprogramowaniem, projektor oraz głośniki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż w/w zestawu sprzętu ICT w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Radzięckiej. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 5. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 6. Wszystkie wymagania techniczne określone w szczegółowym zakresie należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 7. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie wykonanych prac (należą tu m. in.: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.) Szczegółowy zakres części zamówienia w załączniku nr 7a.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oraz montaż mebli.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia w skład którego wchodzą meble do Sali przedszkolnej, krzesła, stoliki, wykładzina, leżaki, wieszaczki w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Radzięckiej. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 5. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 6. Wszystkie wymagania techniczne określone w szczegółowym zakresie należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 7. Wszystkie zestawy mebli winny być wyposażone w niezbędne uchwyty, okucia, wieszaki, zawiasy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie wykonanych prac (należą tu m. in.: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.) Szczegółowy zakres części zamówienia w załączniku nr 7b.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do terapii sensorycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż zestawu do terapii sensorycznej w skład której wchodzą m.in. kształtki/bryły z pianki, zestaw do ćwiczeń równowagi, zestaw do ćwiczeń motorycznych, zestaw do ćwiczeń motorycznych rozszerzony, tunel piankowy w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Radzięckiej. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 5. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 6. Wszystkie wymagania techniczne określone w szczegółowym zakresie należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 7. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie wykonanych prac (należą tu m. in.: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.) Szczegółowy zakres części zamówienia w załączniku nr 7c.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)