GuidZP400 |
b60bd6dd-58aa-4636-9954-8623e717d0a3
|
Biuletyn |
548767-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Frampola
|
Regon |
53785200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Radzięcka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Frampol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23440
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
084 6857509 w. 38,
|
Zamawiajacy email |
frampol_ms@woi.lublin.pl,
|
Adres strony url |
umframpol.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
umframpol.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
umframpol.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej
|
Numer referencyjny |
ZP.271.14.02.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna.
Niżej wymieniony zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1, należy złożyć oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1, należy złożyć oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1, należy złożyć oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polsk
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz montaż zestawu sprzętu ICT – tablica interaktywna z oprogramowaniem, projektor oraz głośniki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż w/w zestawu sprzętu ICT w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Radzięckiej.
2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego.
4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta.
5. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt.
6. Wszystkie wymagania techniczne określone w szczegółowym zakresie należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”.
7. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie wykonanych prac (należą tu m. in.: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.)
Szczegółowy zakres części zamówienia w załączniku nr 7a.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz montaż mebli.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia w skład którego wchodzą meble do Sali przedszkolnej, krzesła, stoliki, wykładzina, leżaki, wieszaczki w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Radzięckiej.
2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego.
4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta.
5. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt.
6. Wszystkie wymagania techniczne określone w szczegółowym zakresie należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”.
7. Wszystkie zestawy mebli winny być wyposażone w niezbędne uchwyty, okucia, wieszaki, zawiasy.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie wykonanych prac (należą tu m. in.: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.)
Szczegółowy zakres części zamówienia w załączniku nr 7b.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do terapii sensorycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż zestawu do terapii sensorycznej w skład której wchodzą m.in. kształtki/bryły z pianki, zestaw do ćwiczeń równowagi, zestaw do ćwiczeń motorycznych, zestaw do ćwiczeń motorycznych rozszerzony, tunel piankowy w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Radzięckiej.
2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków obowiązujących przy prowadzeniu robót montażowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego.
4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta.
5. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt.
6. Wszystkie wymagania techniczne określone w szczegółowym zakresie należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”.
7. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie wykonanych prac (należą tu m. in.: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów itp.)
Szczegółowy zakres części zamówienia w załączniku nr 7c.
|
| |