ZAKUP: SERWERA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA - PAKIETY
Publication date | 2012-12-05 |
End date | 2012-12-18 09:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 490556 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 488200002, 374533001, 301251105, 302360002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego komputera PC wraz z oprogramowaniem. Model wzorcowy komputera Dell Optiplex 9010 lub równoważny z parametrami granicznymi nie gorszymi niż te szczegółowo opisane w załączniku nr 5.1. do SIWZ; 2) dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z zapasem tonerów tego samego producenta szczegółowo opisanego w załączniku nr 5.2. do SIWZ. Model wzorcowy: HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 dn lub równoważny; 3) dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów głośników do komputera opisanych w załączniku nr 5.3. do SIWZ; 4) dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego serwera kasetowego, stanowiącego rozbudowę istniejącego systemu pracującego w obudowie typu HP BladeSystem c7000 Enclosure. Model wzorcowy serwera: HP BL465c G7 CTO Blade lub równoważny z wydajnością nie mniejszą niż podany model wzorcowy, kompatybilny z w/w systemem oraz dyski do macierzy Enterprise Virtual Array (EVA) Model 4400 w ilości 4 sztuk. Model wzorcowy dysku: HP EVA M6412A 450GB 15K FC Drive lub równoważne kompatybilne z w/w macierzą dyskową, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.4. do SIWZ; 5) zakup oprogramowania Adobe Premiere CS5 PL Box opisanego w załączniku nr 5.5. do SIWZ; 6) dostawa, fabrycznie nowego i nieużywanego serwera, stanowiącego środowisko testowe oraz system operacyjny dla serwera, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.6. do SIWZ. 2. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia wynosi: 1) dla pakietu nr 1, 2, 4 i 6- 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia, 2) dla pakietu nr 3 - 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia. 3. Sprzęt powinien posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 4. Serwis sprzętu będzie realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry graniczne ze specyfikacji określonej w SIWZ. 6. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. 7. Opis oferowanego przedmiotu nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 bądź 4 odpowiednio załącznika nr 5.1. - 5.6. do SIWZ. 8. W przypadku zaoferowania produktu będącego przykładowym modelem wskazanym przez Zamawiającego model wzorcowy, Wykonawca nie jest zobowiązany do opisywania tego produktu, a jedynie do wskazania nazwy producenta i produktu. Model wzorcowy spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego, i parametry techniczne, i wszelkie wyposażenie dodatkowe lub inne wskazane w opisie elementy. 9. Dostarczone urządzenia muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. 10. Przedmiot zamówienia i jego elementy muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 11. W zakresie w/w dostawy Wykonawca może podzlecić jej wykonanie podwykonawcom biorąc pełną odpowiedzialność za ich jakość, terminowość i rzetelność. 12. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi: - dla pakietu nr 1, 2, 3 i 6 - do 30 dni od daty podpisania umowy; - dla pakietu nr 4 - do 6 tygodni od daty podpisania umowy; - dla pakietu nr 5 - do 15 dni od daty podpisania umowy; |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu |
Ulica | ul. H. Kamieńskiego 73a |
Nr domu | 73a |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 51-124 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 071 3254375 |
Fax | 071 3270425 |
Internet | www.wssk.wroc.pl |
Regon | 00097789300000 |
E mail | zp@wssk.wroc.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: a) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie. Zamiana takich elementów może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.wssk.wroc.pl |
Spec war | Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10 |
Data skl | 18/12/2012 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001/08-00. |
Czy uniewaznienie | Tak |