ZAKUP: SERWERA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA - PAKIETY

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-18 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 490556 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 374533001, 301251105, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego komputera PC wraz z oprogramowaniem. Model wzorcowy komputera Dell Optiplex 9010 lub równoważny z parametrami granicznymi nie gorszymi niż te szczegółowo opisane w załączniku nr 5.1. do SIWZ;
2) dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z zapasem tonerów tego samego producenta szczegółowo opisanego w załączniku nr 5.2. do SIWZ. Model wzorcowy: HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 dn lub równoważny;
3) dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów głośników do komputera opisanych w załączniku nr 5.3. do SIWZ;
4) dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego serwera kasetowego, stanowiącego rozbudowę istniejącego systemu pracującego w obudowie typu HP BladeSystem c7000 Enclosure. Model wzorcowy serwera: HP BL465c G7 CTO Blade lub równoważny z wydajnością nie mniejszą niż podany model wzorcowy, kompatybilny z w/w systemem oraz dyski do macierzy Enterprise Virtual Array (EVA) Model 4400 w ilości 4 sztuk. Model wzorcowy dysku: HP EVA M6412A 450GB 15K FC Drive lub równoważne kompatybilne z w/w macierzą dyskową, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.4. do SIWZ;
5) zakup oprogramowania Adobe Premiere CS5 PL Box opisanego w załączniku nr 5.5. do SIWZ;
6) dostawa, fabrycznie nowego i nieużywanego serwera, stanowiącego środowisko testowe oraz system operacyjny dla serwera, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.6. do SIWZ.
2. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia wynosi:
1) dla pakietu nr 1, 2, 4 i 6- 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia,
2) dla pakietu nr 3 - 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
3. Sprzęt powinien posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
4. Serwis sprzętu będzie realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry graniczne ze specyfikacji określonej w SIWZ.
6. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy.
7. Opis oferowanego przedmiotu nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 bądź 4 odpowiednio załącznika nr 5.1. - 5.6. do SIWZ.
8. W przypadku zaoferowania produktu będącego przykładowym modelem wskazanym przez Zamawiającego model wzorcowy, Wykonawca nie jest zobowiązany do opisywania tego produktu, a jedynie do wskazania nazwy producenta i produktu. Model wzorcowy spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego, i parametry techniczne, i wszelkie wyposażenie dodatkowe lub inne wskazane w opisie elementy.
9. Dostarczone urządzenia muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego.
10. Przedmiot zamówienia i jego elementy muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
11. W zakresie w/w dostawy Wykonawca może podzlecić jej wykonanie podwykonawcom biorąc pełną odpowiedzialność za ich jakość, terminowość i rzetelność.
12. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi:
- dla pakietu nr 1, 2, 3 i 6 - do 30 dni od daty podpisania umowy;
- dla pakietu nr 4 - do 6 tygodni od daty podpisania umowy;
- dla pakietu nr 5 - do 15 dni od daty podpisania umowy;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Ulica ul. H. Kamieńskiego 73a
Nr domu 73a
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-124
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3254375
Fax 071 3270425
Internet www.wssk.wroc.pl
Regon 00097789300000
E-mail zp@wssk.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: a) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie. Zamiana takich elementów może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wssk.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10
Data składania wniosków 18/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001/08-00.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)