107/ZP17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Publication date 2017-08-18
End date 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573342-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ.

2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 feb159f1-7f5f-4edf-a5e1-2956c4642df5
Biuletyn 573342-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Regon 29540300000
Zamawiajacy adres ulica Pabianicka
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
Zamawiajacy fax 42 6895409
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.lodz.pl
Adres strony url www.kopernik.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.kopernik.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopernik.lodz.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi; i Kacelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu 107/ZP17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer referencyjny 107/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: A\ FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. B\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. C\ Oświadczenie Wykonawcy dot. wyrobów medycznych – Załącznik nr 5 do SIWZ. D\ BEZPŁATNE PRÓBKI oferowanych produktów w ilości 3 szt (dotyczy pakietów nr 2, 3, 4, 5). Zamawiający zastrzega, że nie zwraca dostarczonych próbek. Złożone próbki będą służyć Zamawiającemu w celu dokonania oceny w kryterium JAKOŚĆ/FUNKCJONALNOŚĆ oraz w celu oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami siwz w tym warunków bezwzględnie wymaganych. Brak złożonych próbek w terminie składania ofert spowoduje przyznanie 0 pkt w kryterium JAKOŚĆ E\ Dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz aktami wykonawczymi do ustawy (dotyczy pakietów nr 2, 3, 4) w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.: • Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; • Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; • dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; • w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) • w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, • którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie). F\ uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w Rozdziale XVII pkt. 16);
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, 2. O propozycji zmiany cen towarów, o której mowa w ust. 1 lit. a i b strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem towarów, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę. W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, jeżeli realizacja umowy będzie nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą nowe, podwyższone stawki podatku VAT). 3. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych. 4. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy – za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b,
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis OOpatrunek do mocowania cewników centralnych sterylny z hydrożelem nasączony 2%-gluconianem chlorheksydyny. Pokryty folią poliuretanową ( przezroczystą ) wykończony obrzeżem wlókniny i wycięciem obejmującym cewnik. Klej akrylowy, drapaki włókninowe mocujące, rozm. 8,5cm x 11,5 cm okienko 5,5 cm x 6,3 cm ( ± 0,5 cm ) szt 3 000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przylepiec wykonany z białej elastycznej włókniny z mikroporami zapewniający wysoką przepuszczalność. Pokryty klejem akrylowym z oddzielającą warstwą papierową rozm. 15 cm x 10 m op 30
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis 1 Wchłanialny hemostatyk wykonany z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Tkanina dziana lub tkana. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 5cm x 7 cm. szt 250 2 Wchłanialny hemostatyk wykonany z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 5cm x 35 cm. szt 10 3 Materiał hemostatyczny z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Tkanina dziana wysokiej gęstości. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 2,5cm x 9 cm. szt 30 4 Materiał hemostatyczny z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego, wyprodukowany z bawełny. Struktura włókienkowa, nietkana. Materiał złożony z bardzo cienkich warstw, z możliwością separowania na 6-7 warstw. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmar: 2,5cm x 5 cm. szt 30
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Żelatynowa gąbka hemostatyczna wchłanialna do miejscowego tamowania krwawień. Gąbka po zastosowaniu nie zwiększa swojej objętości, gąbka elastyczna i nie ulega kruszenia w trakcie implantacji. Rozmiar: 8,0 cm x 5 cm x 1 cm a 1 szt. BEZPIECZNE OPAKOWANIE POZWALAJĄCE NA SZYBKIE I SPRAWNE WYJĘCIE HEMOSTATYKU Z OPAKOWANIA POZWALAJĄCE JEDNOCZEŚNIE ZACHOWAĆ JEGO JAŁOWOŚĆ). szt 700
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet kompresów jałowych gazowych z elementem kontrastującym ( 17n. 12w) 10 cm x 10 cm; 2x10szt. Kompresy mają być powiązane nitką po 10 szt. Lub 20 szt, niepylące. Na opakowaniu jednostkowym min.2 etykiety samoprzylepne (o wym. max. 3 cm x 4 cm) zawierające: kod produktu, nr serii, datę ważności. szt 6 000
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)