GuidZP400 |
feb159f1-7f5f-4edf-a5e1-2956c4642df5
|
Biuletyn |
573342-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
|
Regon |
29540300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pabianicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
|
Zamawiajacy fax |
42 6895409
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kopernik.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.kopernik.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kopernik.lodz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kopernik.lodz.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi; i Kacelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
107/ZP17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
|
Numer referencyjny |
107/ZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą:
A\ FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
B\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.
C\ Oświadczenie Wykonawcy dot. wyrobów medycznych – Załącznik nr 5 do SIWZ.
D\ BEZPŁATNE PRÓBKI oferowanych produktów w ilości 3 szt (dotyczy pakietów nr 2, 3, 4, 5).
Zamawiający zastrzega, że nie zwraca dostarczonych próbek. Złożone próbki będą służyć Zamawiającemu w celu dokonania oceny w kryterium JAKOŚĆ/FUNKCJONALNOŚĆ oraz w celu oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami siwz w tym warunków bezwzględnie wymaganych. Brak złożonych próbek w terminie składania ofert spowoduje przyznanie 0 pkt w kryterium JAKOŚĆ
E\ Dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz aktami wykonawczymi do ustawy (dotyczy pakietów nr 2, 3, 4)
w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.:
• Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas;
• Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
• dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn;
• w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679)
• w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).
F\ uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w Rozdziale XVII pkt. 16);
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe,
b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian,
2. O propozycji zmiany cen towarów, o której mowa w ust. 1 lit. a i b strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem towarów, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę. W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, jeżeli realizacja umowy będzie nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą nowe, podwyższone stawki podatku VAT).
3. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych.
4. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy – za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b,
|
IV 4 4 data |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
OOpatrunek do mocowania cewników centralnych sterylny z hydrożelem nasączony 2%-gluconianem chlorheksydyny. Pokryty folią poliuretanową ( przezroczystą ) wykończony obrzeżem wlókniny i wycięciem obejmującym cewnik. Klej akrylowy, drapaki włókninowe mocujące, rozm. 8,5cm x 11,5 cm okienko 5,5 cm x 6,3 cm ( ± 0,5 cm ) szt 3 000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Przylepiec wykonany z białej elastycznej włókniny z mikroporami zapewniający wysoką przepuszczalność. Pokryty klejem akrylowym z oddzielającą warstwą papierową rozm. 15 cm x 10 m op 30
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
1 Wchłanialny hemostatyk wykonany z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Tkanina dziana lub tkana. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 5cm x 7 cm. szt 250
2 Wchłanialny hemostatyk wykonany z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 5cm x 35 cm. szt 10
3 Materiał hemostatyczny z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Tkanina dziana wysokiej gęstości. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 2,5cm x 9 cm. szt 30
4 Materiał hemostatyczny z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego, wyprodukowany z bawełny. Struktura włókienkowa, nietkana. Materiał złożony z bardzo cienkich warstw, z możliwością separowania na 6-7 warstw. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmar: 2,5cm x 5 cm. szt 30
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Żelatynowa gąbka hemostatyczna wchłanialna do miejscowego tamowania krwawień. Gąbka po zastosowaniu nie zwiększa swojej objętości, gąbka elastyczna i nie ulega kruszenia w trakcie implantacji. Rozmiar: 8,0 cm x 5 cm x 1 cm a 1 szt. BEZPIECZNE OPAKOWANIE POZWALAJĄCE NA SZYBKIE I SPRAWNE WYJĘCIE HEMOSTATYKU Z OPAKOWANIA POZWALAJĄCE JEDNOCZEŚNIE ZACHOWAĆ JEGO JAŁOWOŚĆ). szt 700
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet kompresów jałowych gazowych z elementem kontrastującym ( 17n. 12w) 10 cm x 10 cm; 2x10szt. Kompresy mają być powiązane nitką po 10 szt. Lub 20 szt, niepylące. Na opakowaniu jednostkowym min.2 etykiety samoprzylepne (o wym. max. 3 cm x 4 cm) zawierające: kod produktu, nr serii, datę ważności. szt 6 000
|
| |