Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem graficznej stacji postprocessingowej (opisowo-archiwizacyjnej) z wyposażeniem, do rozszerzenia systemu Syngo.via, zintegrowanego z Tomografem Komputerowym Somatom Force i Rezonansem Magnetycznym Magnetom Avanto fit, zainstalowanego w Instytucie Kardiologii, Warszawa, ul. Alpejska 42

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-14 00:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582864-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem graficznej stacji postprocessingowej (opisowo-archiwizacyjnej) z wyposażeniem, do rozszerzenia systemu Syngo.via, zintegrowanego z Tomografem Komputerowym Somatom Force i Rezonansem Magnetycznym Magnetom Avanto fit, zainstalowanego w Instytucie Kardiologii, Warszawa, ul. Alpejska 42

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e377787b-df64-4d05-9662-9a4c66df7e8b
Biuletyn 582864-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Kardiologii
Regon 83758300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl
Adres strony url www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres jak poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 330, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem graficznej stacji postprocessingowej (opisowo-archiwizacyjnej) z wyposażeniem, do rozszerzenia systemu Syngo.via, zintegrowanego z Tomografem Komputerowym Somatom Force i Rezonansem Magnetycznym Magnetom Avanto fit, zainstalowanego w Instytucie Kardiologii, Warszawa, ul. Alpejska 42
Numer referencyjny ZP 070/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem graficznej stacji postprocessingowej (opisowo-archiwizacyjnej) z wyposażeniem, do rozszerzenia systemu Syngo.via, zintegrowanego z Tomografem Komputerowym Somatom Force i Rezonansem Magnetycznym Magnetom Avanto fit, zainstalowanego w Instytucie Kardiologii, Warszawa, ul. Alpejska 42
Cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 203171,51
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2.1 Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych: 1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; 2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; 3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; 4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego. UWAGA: • Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 1) niniejszego rozdziału. • Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 1), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 2) niniejszego rozdziału. • Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 2), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 3) niniejszego rozdziału. • Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 3), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1.4) niniejszego rozdziału. 2.2 Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ (prospekt/ katalog/ folder)/ karta (formularz) danych technicznych /instrukcja obsługi urządzenia).
Inne dokumenty niewymienione 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia 2) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), w tym dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie III.4) dotyczących Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami wzoru umowy (paragraf 11 Zmiany) stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)