Dostawa jednostek centralnych i monitorów

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586107-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Jednostka centralna typ 1 21szt., Jednostka centralna typ 2 7szt., Jednostka centralna typ 3 1szt., Jednostka centralna typ 4 1szt., Monitor typ 1 6szt., Monitor typ 2 20szt., Monitor typ 3 1szt., Monitor typ 4 z osłoną 1szt. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych. Szczegółowy opis parametrów w/w sprzętu zawiera dział II SIWZ-u.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 068ca582-abda-4f2c-9fd2-f95de8d5e912
Biuletyn 586107-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Regon 27601500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Więźniów Oświęcimia
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 448 003
Zamawiajacy fax 33 843 18 62
Zamawiajacy email muzeum@auschwitz.org.pl
Adres strony url www.auschwitz.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.auschwitz.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednostek centralnych i monitorów
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Jednostka centralna typ 1 21szt., Jednostka centralna typ 2 7szt., Jednostka centralna typ 3 1szt., Jednostka centralna typ 4 1szt., Monitor typ 1 6szt., Monitor typ 2 20szt., Monitor typ 3 1szt., Monitor typ 4 z osłoną 1szt. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych. Szczegółowy opis parametrów w/w sprzętu zawiera dział II SIWZ-u.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 147000,00
Waluta calosc
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postepowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw obejmujących jednostki centralne lub monitory albo jednostki centralne i monitory o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł netto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw potwierdzający spełnianie warunku udziału określonego w pkt 3.1.1. SIWZ oraz w pkt. III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu wraz z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. wydruk ze strony internetowej https://www.passmark.com, potwierdzający, że zaoferowane jednostki centralne osiągają w teście PassMark CPU Mark i Video Card Mark co najmniej wynik wskazany przez Zamawiającego w dziale II SIWZ, 2. wykaz oferowanych urządzeń zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w dziale II SIWZ, 3. wydrukowany ze strony internetowej www.energystar.gov Certyfikat EnergyStar 5.0. dla oferowanego sprzętu
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, z tytułu okoliczności o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 p.z.p (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 400 (cztery tysiące czterysta) złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego), 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 p.z.p.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdy nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu - w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu o parametrach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu umowy. Opisana zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia umownego. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)