GuidZP400 |
068ca582-abda-4f2c-9fd2-f95de8d5e912
|
Biuletyn |
586107-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
|
Regon |
27601500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Więźniów Oświęcimia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32603
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 448 003
|
Zamawiajacy fax |
33 843 18 62
|
Zamawiajacy email |
muzeum@auschwitz.org.pl
|
Adres strony url |
www.auschwitz.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.auschwitz.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednostek centralnych i monitorów
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Jednostka centralna typ 1 21szt., Jednostka centralna typ 2 7szt., Jednostka centralna typ 3 1szt., Jednostka centralna typ 4 1szt., Monitor typ 1 6szt., Monitor typ 2 20szt., Monitor typ 3 1szt., Monitor typ 4 z osłoną 1szt. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych. Szczegółowy opis parametrów w/w sprzętu zawiera dział II SIWZ-u.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
147000,00
|
Waluta calosc |
zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postepowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw obejmujących jednostki centralne lub monitory albo jednostki centralne i monitory o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł netto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw potwierdzający spełnianie warunku udziału określonego w pkt 3.1.1. SIWZ oraz w pkt. III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu wraz z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. wydruk ze strony internetowej https://www.passmark.com, potwierdzający, że zaoferowane jednostki centralne osiągają w teście PassMark CPU Mark i Video Card Mark co najmniej wynik wskazany przez Zamawiającego w dziale II SIWZ,
2. wykaz oferowanych urządzeń zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w dziale II SIWZ,
3. wydrukowany ze strony internetowej www.energystar.gov Certyfikat EnergyStar 5.0. dla oferowanego sprzętu
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, z tytułu okoliczności o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 p.z.p (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 400 (cztery tysiące czterysta) złotych.
2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego),
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 p.z.p.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdy nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu - w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu o parametrach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu umowy. Opisana zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia umownego.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|