Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Publication date 2017-09-25
End date 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Darłowo
Miejscowość Darłowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592041-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 396d9823-5285-4403-bbba-389d21763f25
Biuletyn 592041-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Darłowo
Regon 33092093700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Tadeusza Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Darłowo
Zamawiajacy kod pocztowy 76150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 3142223 do 26
Zamawiajacy fax 943 142 333
Zamawiajacy email poczta@darlowo.pl
Adres strony url http://www.darlowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.darlowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny ZP.271.32.2017 / OR.1333.1.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-17T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu 1 dostawy, zakresem zbliżonej do przedmiotu dostawy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość wykonanej usługi (referencje, poświadczenia, itp.)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz dostaw (co najmniej 1 dostawy, polegającej na dostawie sprzętu zbliżonego do przedmiotu zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Dowodami o których mowa powyżej są poświadczenia, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.: - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zmiany przepisów dot. obowiązujących stawek podatku VAT, - wprowadzenie istotnych zmian do projektu w wyniku pojawienia się zdarzeń, sytuacji, opinii innych organów, o których Zamawiający nie wiedział w momencie akceptacji koncepcji lub na które nie ma wpływu. - udzielenie zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, W sytuacjach określonych powyżej Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2. Niezależnie od postanowień wymienionych powyżej, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, (iii) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579) oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)