GuidZP400 |
396d9823-5285-4403-bbba-389d21763f25
|
Biuletyn |
592041-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Darłowo
|
Regon |
33092093700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Darłowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 3142223 do 26
|
Zamawiajacy fax |
943 142 333
|
Zamawiajacy email |
poczta@darlowo.pl
|
Adres strony url |
http://www.darlowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.darlowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
ZP.271.32.2017 / OR.1333.1.14.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-17T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu 1 dostawy, zakresem zbliżonej do przedmiotu dostawy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość wykonanej usługi (referencje, poświadczenia, itp.)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykaz dostaw (co najmniej 1 dostawy, polegającej na dostawie sprzętu zbliżonego do przedmiotu zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
Dowodami o których mowa powyżej są poświadczenia, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.:
- przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy,
- zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie,
- zmiany przepisów dot. obowiązujących stawek podatku VAT,
- wprowadzenie istotnych zmian do projektu w wyniku pojawienia się zdarzeń, sytuacji, opinii innych organów, o których Zamawiający nie wiedział w momencie akceptacji koncepcji lub na które nie ma wpływu.
- udzielenie zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu
Umowy,
W sytuacjach określonych powyżej Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
2. Niezależnie od postanowień wymienionych powyżej, Strony dopuszczają możliwość
(i) zmian redakcyjnych Umowy oraz
(ii) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
(iii) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy.
W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian
w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy.
3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579) oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|