Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krapkowicach

Publication date 2012-12-12
End date 2012-12-20 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
Miejscowość Krapkowice
Województwo opolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506792 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Krapkowickiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) wg rodzajów:
-Samochodowe zwyczajne jednorzędowe wraz z ramkami z logo Powiatu - 12.950 szt.
- Samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 50 szt.
-Samochodowe indywidualne - 20 szt.
-Motocyklowe zwyczajne - 1500 szt.
-Motocyklowe indywidualne - 10 szt.
-Motorowerowe zwyczajne - 2000 szt.
-Samochodowe zabytkowe - 20 szt.
-Motocyklowe zabytkowe - 10 szt.
-Samochodowe tymczasowe - 150 szt.
-Motocyklowe tymczasowe - 50 szt.
-Motorowerowe tymczasowe - 50 szt.
-Samochodowe tymczasowe badawcze - 20 szt.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
-dostarczania Zamawiającemu tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do siedziby zamawiającego,
-dostarczenia tablic trwale opakowanych w kompletach po 25 szt. w paczce i czytelnie opisanych serią i numerami,
-nieodpłatnego odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w związku z ich wymianą, przerejestrowaniem oraz wyrejestrowaniem pojazdu, w ciągu siedmiu dni od daty powiadomienia,
-wykonania i dostarczenia Zamawiającemu w terminie dwóch dni od daty powiadomienia wtórników tablic rejestracyjnych i awaryjnych dostaw tablic w przypadku zwiększonego popytu,
-dostarczenia wraz z tablicami zwyczajnymi jednorzędowymi ramek z logo Powiatu-treść logo zostanie uzgodniona z wykonawcą przed podpisaniem umowy.
Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane wyżej są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ww. wartości, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
2.2. Użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne:
2.2.1. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności:
-możliwość automatycznego tworzenia formularza na wszystkie wymagane rodzaje tablic z możliwością wysyłania go w formie elektronicznej,
-automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych tzw. gospodarka numerami (aplikacja musi umożliwiać śledzenie jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamawiania tych samych numerów tablic),
-ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
-baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
2.2.2. parametry sprzętu, na którym zainstalowane będzie zaproponowane przez Dostawcę wyżej wymagane oprogramowanie:
-komputer z systemem operacyjnym Microsoft XP PRO
-procesor Celeron 2,80 Hz
-pamięć RAM 512 MB
-dysk 40GB
2.2.3. oprogramowanie będzie przeznaczone dla minimum dwóch stanowisk. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania,
2.2.4. Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
Ulica ul. Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Krapkowice
Kod poczt 47-303
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4074300
Fax 77 4074332
Internet www.powiatkrapkowicki.pl
Regon 53142192800000
E mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży: - ważne zaświadczenie o dokonaniu przez właściwego marszałka województwa wpisu do rejestru określające zakres prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75 a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym; - ważny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie tablic rejestracyjnych, a usługa ta odpowiada wartością przedmiotowi zamówienia. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami. Minimalna wartość jednej usługi, która zostanie uznana przez Zamawiającego jako odpowiadająca wartością przedmiotowi zamówienia wynosi 100.000,00 zł brutto.
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz.
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz.
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności. 2. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.powiatkrapkowicki.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice pok. Nr 115
Data skl 20/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)