Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krapkowicach

Data publikacji 2012-12-12
Data zakończenia 2012-12-20 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
Miejscowość Krapkowice
Województwo opolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506792 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Krapkowickiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) wg rodzajów:
-Samochodowe zwyczajne jednorzędowe wraz z ramkami z logo Powiatu - 12.950 szt.
- Samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 50 szt.
-Samochodowe indywidualne - 20 szt.
-Motocyklowe zwyczajne - 1500 szt.
-Motocyklowe indywidualne - 10 szt.
-Motorowerowe zwyczajne - 2000 szt.
-Samochodowe zabytkowe - 20 szt.
-Motocyklowe zabytkowe - 10 szt.
-Samochodowe tymczasowe - 150 szt.
-Motocyklowe tymczasowe - 50 szt.
-Motorowerowe tymczasowe - 50 szt.
-Samochodowe tymczasowe badawcze - 20 szt.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
-dostarczania Zamawiającemu tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do siedziby zamawiającego,
-dostarczenia tablic trwale opakowanych w kompletach po 25 szt. w paczce i czytelnie opisanych serią i numerami,
-nieodpłatnego odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w związku z ich wymianą, przerejestrowaniem oraz wyrejestrowaniem pojazdu, w ciągu siedmiu dni od daty powiadomienia,
-wykonania i dostarczenia Zamawiającemu w terminie dwóch dni od daty powiadomienia wtórników tablic rejestracyjnych i awaryjnych dostaw tablic w przypadku zwiększonego popytu,
-dostarczenia wraz z tablicami zwyczajnymi jednorzędowymi ramek z logo Powiatu-treść logo zostanie uzgodniona z wykonawcą przed podpisaniem umowy.
Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane wyżej są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ww. wartości, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
2.2. Użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne:
2.2.1. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności:
-możliwość automatycznego tworzenia formularza na wszystkie wymagane rodzaje tablic z możliwością wysyłania go w formie elektronicznej,
-automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych tzw. gospodarka numerami (aplikacja musi umożliwiać śledzenie jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamawiania tych samych numerów tablic),
-ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
-baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
2.2.2. parametry sprzętu, na którym zainstalowane będzie zaproponowane przez Dostawcę wyżej wymagane oprogramowanie:
-komputer z systemem operacyjnym Microsoft XP PRO
-procesor Celeron 2,80 Hz
-pamięć RAM 512 MB
-dysk 40GB
2.2.3. oprogramowanie będzie przeznaczone dla minimum dwóch stanowisk. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania,
2.2.4. Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
Ulica ul. Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Krapkowice
Kod Pocztowy 47-303
Województwo opolskie
Tel 77 4074300
Fax 77 4074332
Internet www.powiatkrapkowicki.pl
Regon 53142192800000
E-mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży: - ważne zaświadczenie o dokonaniu przez właściwego marszałka województwa wpisu do rejestru określające zakres prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75 a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym; - ważny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie tablic rejestracyjnych, a usługa ta odpowiada wartością przedmiotowi zamówienia. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami. Minimalna wartość jednej usługi, która zostanie uznana przez Zamawiającego jako odpowiadająca wartością przedmiotowi zamówienia wynosi 100.000,00 zł brutto.
Potencjał Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz.
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz.
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności. 2. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatkrapkowicki.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice pok. Nr 115
Data składania wniosków 20/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)