Dostawy wyrobów do sterylizacji oraz systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 606936-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331980004, 331241312, 331911006, 301997605, 331900008, 331910005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy do sterylizacji oraz systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych, według wymienionych niżej części:
Zadanie 1 - Zadanie 14.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
a) 36 miesięcy (dotyczy Zadania 1-13),
b) 6 miesięcy (dotyczy Zadania 14).
Termin dostawy:
a) do 5 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia (dotyczy Zadania 1-13),
b) do 42 dni od dnia otrzymania zamówienia (dotyczy Zadania 14).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94ceb978-b0b4-4d13-bd7b-7959557013dc
Biuletyn 606936-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Regon 006320384
Zamawiajacy adres ulica Gen. A. E. Fieldorfa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 306 44 19
Zamawiajacy fax 71 306 48 67
Zamawiajacy email zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów do sterylizacji oraz systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych
Numer referencyjny EZ/500/317/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy do sterylizacji oraz systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych, według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - Zadanie 14. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) 36 miesięcy (dotyczy Zadania 1-13), b) 6 miesięcy (dotyczy Zadania 14). Termin dostawy: a) do 5 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia (dotyczy Zadania 1-13), b) do 42 dni od dnia otrzymania zamówienia (dotyczy Zadania 14).
Cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 351086,70
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa tego warunku
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa tego warunku
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa tego warunku
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne, w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4, pozycji 1 Zadania 9, Zadania 10 i Zadania 14 „Formularza cenowego”; b) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP, dotyczy Zadania 5, Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, pozycji 2 i 3 Zadania 9, Zadania 11, Zadania 12 i Zadania 13 „Formularza cenowego”; c) oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają parametry Zamawiającego, wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ; b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie następnie załącznik nr 1 do umowy; c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego); d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bezpłatnych bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; e) (DOTYCZY ZADANIA 4) - oświadczenie potwierdzające, że oferowane w Zadaniu 4 dostawy spełniają parametr dodatkowy. Złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami „Formularza cenowego” dla Zadania 4, tj. „uniwersalność włókniny, nadająca się do sterylizacji plazmowej jak i parowej”, Brak oświadczenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy nr 1 § 8 ust. 2. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez cały czas obowiązywania umowy. § 8 ust. 3. Stałość cen, o której mowa w ust. 2 powyżej, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku nr 1 do umowy, z przyczyn nie ujętych w umowie, przez cały czas obowiązywania umowy. § 13 ust. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. § 13 ust. 2. Strony zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.); 2) zmiany konta bankowego; 3) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 umowy; 4) zmiana danych zawartych w § 4 ust. 1 umowy. § 13 ust. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania przez producenta wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 2) wycofania starego i wprowadzenie nowego wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) wygaśnięcia świadectwa rejestracji. § 13 ust. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik wyrobu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co wyrób stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu stanowiącego przedmiot umowy. § 13 ust. 5. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nadto dotyczyć sposobu konfekcjonowania wyrobu. § 13 ust. 6. W przypadku nie wykorzystania ilości wyrobów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może przedłużyć czas obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy. § 13 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji opisanej w zdaniu pierwszym Wykonawca winien skierować do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania przedmiotu umowy. Wzór umowy nr 2 § 8 ust. 2. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 8 ust. 3. Stałość cen, o której mowa w ust. 2 powyżej, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 13 ust. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 13 ust. 2. Strony zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.); 2) zmiany konta bankowego; 3) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 umowy; 4) zmiana danych zawartych w § 4 ust. 1 umowy. § 13 ust. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania przez producenta wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 2) wycofania starego i wprowadzenie nowego wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) wygaśnięcia świadectwa rejestracji. § 13 ust. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik systemu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co wyrób stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu stanowiącego przedmiot umowy.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 61254,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym" stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 59765,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy do wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25774,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22843,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41628,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 6 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2298,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10856,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23850,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39956,64
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6979,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19854,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14115,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", 1 część, 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11767,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10140,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawy systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym" i "Karcie parametrów", stanowiących integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Parametr dodatkowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Termin wymiany lub naprawy wadliwego wyrobu w ramach odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)