GuidZP400 |
94ceb978-b0b4-4d13-bd7b-7959557013dc
|
Biuletyn |
606936-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
|
Regon |
006320384
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. A. E. Fieldorfa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 306 44 19
|
Zamawiajacy fax |
71 306 48 67
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyrobów do sterylizacji oraz systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych
|
Numer referencyjny |
EZ/500/317/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy do sterylizacji oraz systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych, według wymienionych niżej części:
Zadanie 1 - Zadanie 14.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
a) 36 miesięcy (dotyczy Zadania 1-13),
b) 6 miesięcy (dotyczy Zadania 14).
Termin dostawy:
a) do 5 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia (dotyczy Zadania 1-13),
b) do 42 dni od dnia otrzymania zamówienia (dotyczy Zadania 14).
|
Cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
351086,70
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne, w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych
są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4, pozycji 1 Zadania 9, Zadania 10 i Zadania 14 „Formularza cenowego”;
b) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP, dotyczy Zadania 5, Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, pozycji 2 i 3 Zadania 9, Zadania 11, Zadania 12 i Zadania 13 „Formularza cenowego”;
c) oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają parametry Zamawiającego, wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ;
b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie następnie załącznik nr 1 do umowy;
c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego);
d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bezpłatnych bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego;
e) (DOTYCZY ZADANIA 4) - oświadczenie potwierdzające, że oferowane w Zadaniu 4 dostawy spełniają parametr dodatkowy. Złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami „Formularza cenowego” dla Zadania 4, tj. „uniwersalność włókniny, nadająca się do sterylizacji plazmowej jak i parowej”, Brak oświadczenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy nr 1
§ 8 ust. 2. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez cały czas obowiązywania umowy.
§ 8 ust. 3. Stałość cen, o której mowa w ust. 2 powyżej, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku nr 1 do umowy, z przyczyn nie ujętych w umowie, przez cały czas obowiązywania umowy.
§ 13 ust. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp.
§ 13 ust. 2. Strony zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.);
2) zmiany konta bankowego;
3) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 umowy;
4) zmiana danych zawartych w § 4 ust. 1 umowy.
§ 13 ust. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania przez producenta wyrobu stanowiącego przedmiot umowy;
2) wycofania starego i wprowadzenie nowego wyrobu stanowiącego przedmiot umowy;
3) wygaśnięcia świadectwa rejestracji.
§ 13 ust. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik wyrobu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co wyrób stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu stanowiącego przedmiot umowy.
§ 13 ust. 5. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nadto dotyczyć sposobu konfekcjonowania wyrobu.
§ 13 ust. 6. W przypadku nie wykorzystania ilości wyrobów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może przedłużyć czas obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy.
§ 13 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji opisanej w zdaniu pierwszym Wykonawca winien skierować do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania przedmiotu umowy.
Wzór umowy nr 2
§ 8 ust. 2. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy.
§ 8 ust. 3. Stałość cen, o której mowa w ust. 2 powyżej, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy.
§ 13 ust. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 13 ust. 2. Strony zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.);
2) zmiany konta bankowego;
3) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 umowy;
4) zmiana danych zawartych w § 4 ust. 1 umowy.
§ 13 ust. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania przez producenta wyrobu stanowiącego przedmiot umowy;
2) wycofania starego i wprowadzenie nowego wyrobu stanowiącego przedmiot umowy;
3) wygaśnięcia świadectwa rejestracji.
§ 13 ust. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik systemu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co wyrób stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu stanowiącego przedmiot umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61254,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym" stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 9 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
59765,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy do wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25774,98
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22843,80
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41628,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 6 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2298,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10856,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23850,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
39956,64
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6979,05
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 7 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199760-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19854,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14115,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", 1 część, 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11767,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów do sterylizacji, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym", stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10140,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy systemu do czyszczenia i przechowywania głowic przezprzełykowych, wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym" i "Karcie parametrów", stanowiących integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
|
| |