Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Administracyjnego nr 1 do obsługi placówek opiekuńczo- wychowawczych

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Centrum Administracyjne Nr 1 do obsługi placówek opiekuńczo-wychowawczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626923-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 153000001, 152000000, 151000009, 158000006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywności dla jednostek Miasta stołecznego Warszawy obsługiwanych przez Centrum Administracyjnego Nr 1” podziałem na 6 zadań tj.:

Zadanie nr 1 – „Produkty mleczarskie”
Zadanie nr 2 – „Warzywa, owoce i warzywa przetworzone”
Zadanie nr 3 – „Mrożonki i ryby mrożone”
Zadanie nr 4 – „Mięso, drób i produkty mięsne”
Zadanie nr 5 – „Różne artykuły spożywcze”
Zadanie nr 6 – „Pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffcc19fb-0ea1-4273-8482-c117d74c47a6
Biuletyn 626923-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Administracyjne Nr 1 do obsługi placówek opiekuńczo-wychowawczych
Regon 14746701400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. Bonifacego
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02945
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 842 17 22
Zamawiajacy fax 22 842 17 22
Zamawiajacy email b.lewandowska@centrumadministracyjne.waw.pl
Adres strony url www.centrumadministracyjne.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.centrumadministracyjne.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumadministracyjne.waw.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.sekretariat@centrumadministracyjne.waw.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Administracyjnego nr 1 do obsługi placówek opiekuńczo- wychowawczych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywności dla jednostek Miasta stołecznego Warszawy obsługiwanych przez Centrum Administracyjnego Nr 1” podziałem na 6 zadań tj.: Zadanie nr 1 – „Produkty mleczarskie” Zadanie nr 2 – „Warzywa, owoce i warzywa przetworzone” Zadanie nr 3 – „Mrożonki i ryby mrożone” Zadanie nr 4 – „Mięso, drób i produkty mięsne” Zadanie nr 5 – „Różne artykuły spożywcze” Zadanie nr 6 – „Pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze”
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 2.1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2.2.2. spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy doświadczenia 2.1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 2.1.5. Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) oraz że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow f) dla zadania Nr 6 (pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze) – 30.000 zł oraz potwierdzą, że zadanie/zadania te zostały wykonane należycie. 2) Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna wartość wykonanych zadań, musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia/asortymentowi oraz wartościom brutto (wymienionym w ppkt od 1) do 6), na który została złożona oferta.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2.1.4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 1) Warunki - Wiedza i doświadczenie W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem (asortymentem) stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego zadania osobno o wartości brutto minimum: a) dla zadania Nr 1 (produkty mleczarskie) – 70 000 zł. b) dla zadania Nr 2 (warzywa, owoce i warzywa przetworzone) – 50.000 zł. c) dla zadania Nr 3 (mrożonki i ryby mrożone) – 40.000 zł. d) dla zadania Nr 4 (mięso, drób i produkty mięsne) – 90 000. zł e) dla zadania Nr 5 (różne artykuły spożywcze) – 70.000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP- zgodnie z załącznikiem nr 2A.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy tj. zmiany cen zawartych w ofercie - w zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr 3) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to jest: a. urzędowej zmiany stawki podatku VAT -o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. b. w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim – o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów . c. w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy. d. w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych. a. w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o parametrach tożsamych lub wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. b. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. c. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Produkty mleczarskie"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywności dla jednostek Miasta stołecznego Warszawy obsługiwanych przez Centrum Administracyjnego Nr 1” 5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i warzywa przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso, drób i produkty mięsna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)