Dostawa płyt CD/DVD, tasiemek do wydruku opasek dla pacjentów, kodów kreskowych do znakowania badań laboratoryjnych, tuszy, tonerów, bębnów, tasiemek, materiałów biurowych

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628657-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 302343001, 301923004, 301997612, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa płyt CD/DVD, tasiemek do wydruku opasek dla pacjentów, kodów kreskowych do znakowania badań laboratoryjnych, tuszy, tonerów, bębnów, tasiemek, materiałów biurowych z podziałem na 5 pakietów:
PAKIET nr 1 - Płyty CD/DVD;
PAKIET nr 2 - Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów;
PAKIET nr 3 - Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych;
PAKIET nr 4 - Tusze, tonery, bębny, tasiemki;
PAKIET nr 5 - Materiały biurowe.
– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99cdda9f-83fb-4dda-99db-4c7e81937c0b
Biuletyn 628657-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Regon 000304409
Zamawiajacy adres ulica ul. Wysokie Brzegi
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338448230
Zamawiajacy fax 338448384
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.oswiecim.pl
Adres strony url www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4,32-600 Oświęcim
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa płyt CD/DVD, tasiemek do wydruku opasek dla pacjentów, kodów kreskowych do znakowania badań laboratoryjnych, tuszy, tonerów, bębnów, tasiemek, materiałów biurowych
Numer referencyjny ZOZ.DZP.271.5.XI.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Dostawa płyt CD/DVD, tasiemek do wydruku opasek dla pacjentów, kodów kreskowych do znakowania badań laboratoryjnych, tuszy, tonerów, bębnów, tasiemek, materiałów biurowych z podziałem na 5 pakietów: PAKIET nr 1 - Płyty CD/DVD; PAKIET nr 2 - Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów; PAKIET nr 3 - Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych; PAKIET nr 4 - Tusze, tonery, bębny, tasiemki; PAKIET nr 5 - Materiały biurowe. – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Brak wymogu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Brak wymogu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Brak wymogu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Oświadczenie Załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnej karty charakterystyki dla produktu, który został sklasyfikowany przez jego producenta jako substancja niebezpieczna, bądź posiadająca w swoim składzie czynnik niebezpieczny zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE - (dotyczy Pakietu nr 4); b. Zamawiający wymaga dostarczenia opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego ( dotyczy Pakietu nr 4) : 1. nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; 2. jest fabrycznie nowy, wytworzony w trakcie procesu produkcyjnego, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; 3. posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy do 50 % w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.). 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET nr 1 - Płyty CD/DVD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyty CD/DVD – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET nr 2 - Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET nr 3 - Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199761-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET nr 4 - Tusze, tonery, bębny, tasiemki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tusze, tonery, bębny, tasiemki – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET nr 5 - Materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały biurowe – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)