GuidZP400 |
99cdda9f-83fb-4dda-99db-4c7e81937c0b
|
Biuletyn |
628657-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
|
Regon |
000304409
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wysokie Brzegi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338448230
|
Zamawiajacy fax |
338448384
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.oswiecim.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4,32-600 Oświęcim
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa płyt CD/DVD, tasiemek do wydruku opasek dla pacjentów, kodów kreskowych do znakowania badań laboratoryjnych, tuszy, tonerów, bębnów, tasiemek, materiałów biurowych
|
Numer referencyjny |
ZOZ.DZP.271.5.XI.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
5
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa płyt CD/DVD, tasiemek do wydruku opasek dla pacjentów, kodów kreskowych do znakowania badań laboratoryjnych, tuszy, tonerów, bębnów, tasiemek, materiałów biurowych z podziałem na 5 pakietów:
PAKIET nr 1 - Płyty CD/DVD;
PAKIET nr 2 - Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów;
PAKIET nr 3 - Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych;
PAKIET nr 4 - Tusze, tonery, bębny, tasiemki;
PAKIET nr 5 - Materiały biurowe.
– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Brak wymogu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Brak wymogu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Brak wymogu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c. Oświadczenie Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnej karty charakterystyki dla produktu, który został sklasyfikowany przez jego producenta jako substancja niebezpieczna, bądź posiadająca w swoim składzie czynnik niebezpieczny zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE - (dotyczy Pakietu nr 4);
b. Zamawiający wymaga dostarczenia opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego ( dotyczy Pakietu nr 4) :
1. nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu;
2. jest fabrycznie nowy, wytworzony w trakcie procesu produkcyjnego, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu;
3. posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy do 50 % w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 1 - Płyty CD/DVD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płyty CD/DVD – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 2 - Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Tasiemki do wydruku opasek dla pacjentów - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 3 - Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199761-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kody kreskowe do znakowania badań laboratoryjnych – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 4 - Tusze, tonery, bębny, tasiemki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Tusze, tonery, bębny, tasiemki – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 5 - Materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały biurowe – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |