Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-10/2018

Publication date 2018-01-15
End date 2018-01-23 00:00:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505653-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie zostało podzielone na 23 pakiety:
Pakiet 1 – kaniule;
Pakiet 2 – cewniki i dreny;
Pakiet 3 – czujniki do pomiaru rzutu serca;
Pakiet 4 – Filtry, układy oddechowe;
Pakiet 5 – maski, nebulizatory, cewniki do podawania tlenu;
Pakiet 6 – aparaty do infuzji;
Pakiet 7 – cewniki;
Pakiet 8 – kaniule;
Pakiet 9 – dreny, zestawy do odsysania, końcówki do odsysania;
Pakiet 10 – zestaw od zbiórki stolca;
Pakiet 11- sondy żołądkowe;
Pakiet 12 – zestawy do konikotomii;
Pakiet 13 – igły specjalistyczne I;
Pakiet 14 – igły specjalistyczne II;
Pakiet 15 – zestawy do nebulizacji dla dzieci;
Pakiet 16 – aspirator endometrialny;
Pakiet 17 – kaniulacja dużych naczyń;
Pakiet 18 – siatki przepuklinowe;
Pakiet 19 – igły;
Pakiet 20 – strzykawki;
Pakiet 21- strzykawki doustne;
Pakiet 22 – igły do działa biopsyjnego;
Pakiet 23 – koszulki urologiczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b9c5584-c26e-444b-9a96-45bf1494acd7
Biuletyn 505653-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 1229869700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cegłowska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01809
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 690 247
Zamawiajacy fax 228 341 820
Zamawiajacy email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url www.bielanski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bielanski.bip-e.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-10/2018). Nie otwierać przed dniem 23 stycznia 2018 r., godz. 11:00”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-10/2018
Numer referencyjny ZP-10/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 23 pakiety: Pakiet 1 – kaniule; Pakiet 2 – cewniki i dreny; Pakiet 3 – czujniki do pomiaru rzutu serca; Pakiet 4 – Filtry, układy oddechowe; Pakiet 5 – maski, nebulizatory, cewniki do podawania tlenu; Pakiet 6 – aparaty do infuzji; Pakiet 7 – cewniki; Pakiet 8 – kaniule; Pakiet 9 – dreny, zestawy do odsysania, końcówki do odsysania; Pakiet 10 – zestaw od zbiórki stolca; Pakiet 11- sondy żołądkowe; Pakiet 12 – zestawy do konikotomii; Pakiet 13 – igły specjalistyczne I; Pakiet 14 – igły specjalistyczne II; Pakiet 15 – zestawy do nebulizacji dla dzieci; Pakiet 16 – aspirator endometrialny; Pakiet 17 – kaniulacja dużych naczyń; Pakiet 18 – siatki przepuklinowe; Pakiet 19 – igły; Pakiet 20 – strzykawki; Pakiet 21- strzykawki doustne; Pakiet 22 – igły do działa biopsyjnego; Pakiet 23 – koszulki urologiczne.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-06T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen VII. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego przed udzieleniem zamówienia: Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24 aa ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 26 ust 1 ustawy, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i/lub dokumentów: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w pkt 6a) pkt 1 niniejszej SIWZ. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci VII. Na potwierdzenie, że zaoferowane usługi odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego: 3.2. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, z wskazaniem którego pakietu i pozycji dotyczą – dotyczy wyrobów medycznych. 3.3. materiały producenta, w tym m.in.: foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanych produktów – z wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą. 3.4. Próbki: Pakiet 15 – min. 2 zestawy. 3.5. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. 3.6. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego. 3.7. Dokumenty wskazane w pkt 3.2 – 3.4. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę wraz z ofertą: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz/lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty. Ponadto Wykonawca złoży: 1.2. formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty, 1.3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.4. Próbki: Pakiet 1 – min. po szt. 5 kaniul w rozmiarach co najmniej: 16, 18, 20 i 22. Próbki posłużą ocenie w ramach kryterium „jakość”,, zgodnie z zapisami pkt XIV SIWZ. Brak próbek złożonych wraz z ofertą skutkować będzie nie przyznaniem punktacji w ramach kryterium – próbki służące ocenie w kryteriach pozacenowych nie podlegają uzupełnieniu. 2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: 2.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryteria oceny ofert: Pakiet 1: cena - 60%; jakość - 40%; Pakiet 2 - 23: cena - 100%.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)