| GuidZP400 |
8b9c5584-c26e-444b-9a96-45bf1494acd7
|
| Biuletyn |
505653-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
1229869700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cegłowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01809
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 690 247
|
| Zamawiajacy fax |
228 341 820
|
| Zamawiajacy email |
zp@bielanski.med.pl
|
| Adres strony url |
www.bielanski.med.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bielanski.bip-e.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-10/2018). Nie otwierać przed dniem 23 stycznia 2018 r., godz. 11:00”.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-10/2018
|
| Numer referencyjny |
ZP-10/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (uzupełnienie) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie zostało podzielone na 23 pakiety:
Pakiet 1 – kaniule;
Pakiet 2 – cewniki i dreny;
Pakiet 3 – czujniki do pomiaru rzutu serca;
Pakiet 4 – Filtry, układy oddechowe;
Pakiet 5 – maski, nebulizatory, cewniki do podawania tlenu;
Pakiet 6 – aparaty do infuzji;
Pakiet 7 – cewniki;
Pakiet 8 – kaniule;
Pakiet 9 – dreny, zestawy do odsysania, końcówki do odsysania;
Pakiet 10 – zestaw od zbiórki stolca;
Pakiet 11- sondy żołądkowe;
Pakiet 12 – zestawy do konikotomii;
Pakiet 13 – igły specjalistyczne I;
Pakiet 14 – igły specjalistyczne II;
Pakiet 15 – zestawy do nebulizacji dla dzieci;
Pakiet 16 – aspirator endometrialny;
Pakiet 17 – kaniulacja dużych naczyń;
Pakiet 18 – siatki przepuklinowe;
Pakiet 19 – igły;
Pakiet 20 – strzykawki;
Pakiet 21- strzykawki doustne;
Pakiet 22 – igły do działa biopsyjnego;
Pakiet 23 – koszulki urologiczne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
VII.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego przed udzieleniem zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24 aa ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 26 ust 1 ustawy, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i/lub dokumentów:
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu:
3.1. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w pkt 6a) pkt 1 niniejszej SIWZ.
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
VII.
Na potwierdzenie, że zaoferowane usługi odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego:
3.2. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, z wskazaniem którego pakietu
i pozycji dotyczą – dotyczy wyrobów medycznych.
3.3. materiały producenta, w tym m.in.: foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanych produktów – z wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą.
3.4. Próbki:
Pakiet 15 – min. 2 zestawy.
3.5. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek.
3.6. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego.
3.7. Dokumenty wskazane w pkt 3.2 – 3.4. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu.
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę wraz
z ofertą:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz/lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty.
Ponadto Wykonawca złoży:
1.2. formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty,
1.3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
1.4. Próbki: Pakiet 1 – min. po szt. 5 kaniul w rozmiarach co najmniej: 16, 18, 20 i 22.
Próbki posłużą ocenie w ramach kryterium „jakość”,, zgodnie z zapisami pkt XIV SIWZ. Brak próbek złożonych wraz z ofertą skutkować będzie nie przyznaniem punktacji w ramach kryterium – próbki służące ocenie
w kryteriach pozacenowych nie podlegają uzupełnieniu.
2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy:
2.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-01-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Kryteria oceny ofert:
Pakiet 1:
cena - 60%;
jakość - 40%;
Pakiet 2 - 23:
cena - 100%.
|