Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w formie leasingu operacyjnego

Publication date 2018-01-16
End date 2018-01-26 00:00:00
Instytucja LATOSZYN ZDRÓJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Latoszyn
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505773-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w formie leasingu operacyjnego.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2017) sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Latoszyn Zdrój Sp. z o.o. , w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ : Tabela – Parametry Wymagane.
2) Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
3) Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu:
a) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę,
b) okres finansowania: 59 rat miesięcznych,
c) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 10 %,
d) koszt ubezpieczenia po stronie leasingobiorcy (w ramach posiadanej przez Zamawiającego umowy),
e) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny, a po upływie okresu gwarancji serwis dla sprzętu medycznego leasingobiorcy lub inny serwis dla sprzętu medycznego posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy,
f) wysokość oprocentowania raty leasingowej może ulec zmianie stosownie do zmiany stopy procentowej WIBOR 3M.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7faef73-d980-4e78-8be1-56813570c98b
Biuletyn 505773-N-2018
Zamawiajacy nazwa LATOSZYN ZDRÓJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 180370970
Zamawiajacy adres ulica Latoszyn
Zamawiajacy adres numer domu 139A
Zamawiajacy miejscowosc Latoszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48536126500, +48536126500
Zamawiajacy fax ---
Zamawiajacy email januszbelch@ugdebica.pl, pawelwolicki@ugdebica.pl
Adres strony url www.ugdebica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o. właścicielem w 100% jest jednostka samorządu terytorialnego
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugdebica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w formie leasingu operacyjnego
Numer referencyjny PN.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w formie leasingu operacyjnego. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2017) sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Latoszyn Zdrój Sp. z o.o. , w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ : Tabela – Parametry Wymagane. 2) Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. 3) Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu: a) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę, b) okres finansowania: 59 rat miesięcznych, c) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 10 %, d) koszt ubezpieczenia po stronie leasingobiorcy (w ramach posiadanej przez Zamawiającego umowy), e) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny, a po upływie okresu gwarancji serwis dla sprzętu medycznego leasingobiorcy lub inny serwis dla sprzętu medycznego posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy, f) wysokość oprocentowania raty leasingowej może ulec zmianie stosownie do zmiany stopy procentowej WIBOR 3M.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin realizacji – wykonania zamówienia: Max. 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają … brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje …. brak podstaw wykluczenia.” 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: okres udzielanej gwarancji, w miesiącach (minimum 24 miesiące, a max. 60 mieś.) 6. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie wysokość wstępnej opłaty leasingowej: max. 5 % 7. Oferowany asortyment musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w: A. TABELA: PARAMETRY WYMAGANE – ZAŁ. NR 2 do SIWZ B. FORMULARZ CENOWY – ZAŁ. NR 3 do SIWZ. Dokumenty te należy załączyć do oferty. 8. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający WEZWIE Wykonawcę do złożenia: 1) Oświadczenie: A. DLA PRODUKTÓW BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNYM: W zakresie DEKLARACJI ZGODNOŚCI i OZNAKOWANIE ZNAKIEM CE LUB / ORAZ WPISU / ZGŁOSZENIA DO REJESTRU WYROBÓW MEDYCZNYCH I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA ICH WPROWADZENIE LUB / ORAZ POWIADOMIENIA / ZGŁOSZENIA DO PREZESA URZĘDU REJESTRACJI WYROBÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH LUB FORMULARZ PRZENIESIENIA DANYCH B. DLA PRODUKTÓW NIE BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNY: Odpowiednie i aktualne atesty - ZAŁ. NR 4 do SIWZ 2) OPISY (dot. pkt. 3J Rozdz. VIII SIWZ), tj.: A. Wykaz podmiotów upoważnionych, przez producenta urządzeń lub autoryzowanego przedstawiciela, do obsługi serwisowej – ZAŁ. NR 5 do SIWZ Oraz - jeśli urządzenia do prawidłowego i bezpiecznego działania wymagają specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta urządzeń) B. Wykaz dostawców takich części – ZAŁ. NR 6 do SIWZ 9. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku: A. Zmian przepisów dotyczących zmiany: stawki podatku VAT, opłat celnych. B. Wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania produkcji sprzętu będącego przedmiotem Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika sprzętu będącego przedmiotem Umowy w ramach tych samych parametrów, cech, walorów, przeznaczenia, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w pkt. 1 Istotnych Postanowień do Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr …. do Umowy. C. Wyprodukowania i wprowadzenia do obrotu sprzętu o ulepszonych cechach i walorach – Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o lepszych parametrach niż sprzęt będący przedmiotem umowy – posiadającego dokumenty, o których mowa w pkt. 1 Postanowień do umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr …. do Umowy.
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w miesiącach od daty odbioru przedmiotu zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria WYSOKOŚĆ OPŁATY WSTĘPNEJ
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)