GuidZP400 |
b7faef73-d980-4e78-8be1-56813570c98b
|
Biuletyn |
505773-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
LATOSZYN ZDRÓJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
180370970
|
Zamawiajacy adres ulica |
Latoszyn
|
Zamawiajacy adres numer domu |
139A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Latoszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
+48536126500, +48536126500
|
Zamawiajacy fax |
---
|
Zamawiajacy email |
januszbelch@ugdebica.pl, pawelwolicki@ugdebica.pl
|
Adres strony url |
www.ugdebica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o. właścicielem w 100% jest jednostka samorządu terytorialnego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugdebica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w formie leasingu operacyjnego
|
Numer referencyjny |
PN.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w formie leasingu operacyjnego.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2017) sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Latoszyn Zdrój Sp. z o.o. , w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ : Tabela – Parametry Wymagane.
2) Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
3) Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu:
a) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę,
b) okres finansowania: 59 rat miesięcznych,
c) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 10 %,
d) koszt ubezpieczenia po stronie leasingobiorcy (w ramach posiadanej przez Zamawiającego umowy),
e) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny, a po upływie okresu gwarancji serwis dla sprzętu medycznego leasingobiorcy lub inny serwis dla sprzętu medycznego posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy,
f) wysokość oprocentowania raty leasingowej może ulec zmianie stosownie do zmiany stopy procentowej WIBOR 3M.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji – wykonania zamówienia: Max. 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zamówienie obejmuje dostawę, instalację dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają … brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje …. brak podstaw wykluczenia.”
5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: okres udzielanej gwarancji, w miesiącach (minimum 24 miesiące, a max. 60 mieś.)
6. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie wysokość wstępnej opłaty leasingowej: max. 5 %
7. Oferowany asortyment musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w:
A. TABELA: PARAMETRY WYMAGANE – ZAŁ. NR 2 do SIWZ
B. FORMULARZ CENOWY – ZAŁ. NR 3 do SIWZ.
Dokumenty te należy załączyć do oferty.
8. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający WEZWIE Wykonawcę do złożenia:
1) Oświadczenie:
A. DLA PRODUKTÓW BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNYM: W zakresie DEKLARACJI ZGODNOŚCI i OZNAKOWANIE ZNAKIEM CE LUB / ORAZ WPISU / ZGŁOSZENIA DO REJESTRU WYROBÓW MEDYCZNYCH I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA ICH WPROWADZENIE LUB / ORAZ POWIADOMIENIA / ZGŁOSZENIA DO PREZESA URZĘDU REJESTRACJI WYROBÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH LUB FORMULARZ PRZENIESIENIA DANYCH
B. DLA PRODUKTÓW NIE BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNY: Odpowiednie i aktualne atesty - ZAŁ. NR 4 do SIWZ
2) OPISY (dot. pkt. 3J Rozdz. VIII SIWZ), tj.:
A. Wykaz podmiotów upoważnionych, przez producenta urządzeń lub autoryzowanego przedstawiciela, do obsługi serwisowej – ZAŁ. NR 5 do SIWZ
Oraz - jeśli urządzenia do prawidłowego i bezpiecznego działania wymagają specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta urządzeń)
B. Wykaz dostawców takich części – ZAŁ. NR 6 do SIWZ
9. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku:
A. Zmian przepisów dotyczących zmiany: stawki podatku VAT, opłat celnych.
B. Wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania produkcji sprzętu będącego przedmiotem Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika sprzętu będącego przedmiotem Umowy w ramach tych samych parametrów, cech, walorów, przeznaczenia, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w pkt. 1 Istotnych Postanowień do Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr …. do Umowy.
C. Wyprodukowania i wprowadzenia do obrotu sprzętu o ulepszonych cechach i walorach – Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o lepszych parametrach niż sprzęt będący przedmiotem umowy – posiadającego dokumenty, o których mowa w pkt. 1 Postanowień do umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr …. do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|