GuidZP400 |
29951639-0617-482e-ac3c-761ebfc7a42c
|
Biuletyn |
532151-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
|
Regon |
1636509000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-675
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 818 803
|
Zamawiajacy fax |
225 818 814
|
Zamawiajacy email |
wzp@ipn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Organ władzy publicznej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pn.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrala Zamawiającego: ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę mebli biurowych – Część I i II
|
Numer referencyjny |
BAG-17/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zawierają załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (Część I i II):
1spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolność techniczną zawodową - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
-w zakresie części I: minimum dwie (2) dostawy mebli biurowych, każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto;
-w zakresie części II: minimum dwie (2) dostawy krzeseł i foteli biurowych, każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
(w zakresie części I) wykazu minimum dwóch (2) dostaw mebli biurowych każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto;
(w zakresie części II) minimum dwóch (2) dostaw krzeseł i foteli biurowych każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto
– wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie Części II w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł i/lub foteli w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem że krzesła i/lub fotele będą posiadały parametry niegorsze od oferowanego typu krzeseł i/lub foteli i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
|
IV 4 4 data |
2018-03-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|