| GuidZP400 |
29951639-0617-482e-ac3c-761ebfc7a42c
|
| Biuletyn |
532151-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
|
| Regon |
1636509000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wołoska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-675
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 818 803
|
| Zamawiajacy fax |
225 818 814
|
| Zamawiajacy email |
wzp@ipn.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Organ władzy publicznej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pn.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrala Zamawiającego: ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria Ogólna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę mebli biurowych – Część I i II
|
| Numer referencyjny |
BAG-17/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zawierają załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
25
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (Część I i II):
1spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolność techniczną zawodową - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
-w zakresie części I: minimum dwie (2) dostawy mebli biurowych, każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto;
-w zakresie części II: minimum dwie (2) dostawy krzeseł i foteli biurowych, każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
(w zakresie części I) wykazu minimum dwóch (2) dostaw mebli biurowych każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto;
(w zakresie części II) minimum dwóch (2) dostaw krzeseł i foteli biurowych każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto
– wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie Części II w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł i/lub foteli w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem że krzesła i/lub fotele będą posiadały parametry niegorsze od oferowanego typu krzeseł i/lub foteli i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-26T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|