Dostawę mebli biurowych – Część I i II

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532151-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zawierają załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29951639-0617-482e-ac3c-761ebfc7a42c
Biuletyn 532151-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Regon 1636509000000
Zamawiajacy adres ulica Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-675
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 818 803
Zamawiajacy fax 225 818 814
Zamawiajacy email wzp@ipn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ władzy publicznej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrala Zamawiającego: ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę mebli biurowych – Część I i II
Numer referencyjny BAG-17/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zawierają załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (Część I i II): 1spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolność techniczną zawodową - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: -w zakresie części I: minimum dwie (2) dostawy mebli biurowych, każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto; -w zakresie części II: minimum dwie (2) dostawy krzeseł i foteli biurowych, każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: (w zakresie części I) wykazu minimum dwóch (2) dostaw mebli biurowych każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto; (w zakresie części II) minimum dwóch (2) dostaw krzeseł i foteli biurowych każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto – wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie Części II w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł i/lub foteli w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem że krzesła i/lub fotele będą posiadały parametry niegorsze od oferowanego typu krzeseł i/lub foteli i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł i foteli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli biurowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)