Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.

Publication date 2018-03-21
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534683-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 798000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych
Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 698246c1-ed49-4af6-a3be-21e8ace6fb98
Biuletyn 534683-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 282-25-25
Zamawiajacy fax 322 822 681
Zamawiajacy email info@csrg.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csrg.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiscie, poczta, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.
Numer referencyjny 3/1B/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dla Zadania 1 - dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), materiałów biurowych o wartości nie mniej niż 10.000,00 złotych brutto łącznie, dla Zadania 2 – dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), materiałów biurowych z nadrukiem o wartości nie mniej niż 25.000,00 złotych brutto łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W związku z zastosowanie procedury wynikającej z art. 24 aa ustawy na ofertę składają się: Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3, 4 i 5 do SIWZ, 7Charakterystyka przedmiotu zamówienia w postaci opisu (tabela), rysunków, która potwierdzi przyjęcie przedmiotu zamówienia w całości – dla każdego Zadania Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) Zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b) Ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. c) Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, d) Zmiana podwykonawcy o którym mowa w § 6.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79800000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 2,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)