Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534683-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 798000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych
Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 698246c1-ed49-4af6-a3be-21e8ace6fb98
Biuletyn 534683-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 282-25-25
Zamawiajacy fax 322 822 681
Zamawiajacy email info@csrg.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csrg.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiscie, poczta, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.
Numer referencyjny 3/1B/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych Zadanie 2 – Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dla Zadania 1 - dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), materiałów biurowych o wartości nie mniej niż 10.000,00 złotych brutto łącznie, dla Zadania 2 – dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), materiałów biurowych z nadrukiem o wartości nie mniej niż 25.000,00 złotych brutto łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W związku z zastosowanie procedury wynikającej z art. 24 aa ustawy na ofertę składają się: Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3, 4 i 5 do SIWZ, 7Charakterystyka przedmiotu zamówienia w postaci opisu (tabela), rysunków, która potwierdzi przyjęcie przedmiotu zamówienia w całości – dla każdego Zadania Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) Zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b) Ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. c) Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, d) Zmiana podwykonawcy o którym mowa w § 6.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79800000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do końca 2018 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 2,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)