Zakup kopert papierowych C5 z sukcesywną dostawa do centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej na rok 2018

Publication date 2018-04-19
End date 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543800-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopert C5 do Centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej.
Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga 12 miesięczny gwarancji. Wykaz jednostek zamawiających oraz płatników stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu o max. 50% umowy, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia Zamawiającego termin określony powyżej może ulec wydłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 180 dni lub do wyczerpania wartości umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d36a7602-7327-4f24-a858-b08fe66078da
Biuletyn 543800-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Regon 481842400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trójpole
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61693
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8274500, 8274588
Zamawiajacy fax 618 226 420
Zamawiajacy email przetargi2@poznan.sa.gov.pl
Adres strony url www.poznan.sa.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pozna.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poznan.sa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie; na wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny w Poznaniu ul. Trójpole 21; 61-693 Poznań pok. 405 IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup kopert papierowych C5 z sukcesywną dostawa do centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej na rok 2018
Numer referencyjny ZP-373-02/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopert C5 do Centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga 12 miesięczny gwarancji. Wykaz jednostek zamawiających oraz płatników stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu o max. 50% umowy, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia. W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia Zamawiającego termin określony powyżej może ulec wydłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 180 dni lub do wyczerpania wartości umowy.
Cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę papieru i kopert lub art. biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto b) Wykażą, że oferowane koperty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. w zał. nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 - ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji;
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem. Wykaz dostaw musi potwierdzać, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę papieru i kopert lub art. biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się aby Wykonawca dostarczył próbki oferowanych kopert tj.: 1 oryginalne opakowanie zawierające 1000 szt. w jakim będą realizowane dostawy
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy częściowej od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)