GuidZP400 |
d36a7602-7327-4f24-a858-b08fe66078da
|
Biuletyn |
543800-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Poznaniu
|
Regon |
481842400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trójpole
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61693
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8274500, 8274588
|
Zamawiajacy fax |
618 226 420
|
Zamawiajacy email |
przetargi2@poznan.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.sa.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pozna.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poznan.sa.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.sa.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie; na wskazany adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny w Poznaniu ul. Trójpole 21; 61-693 Poznań pok. 405 IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup kopert papierowych C5 z sukcesywną dostawa do centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej na rok 2018
|
Numer referencyjny |
ZP-373-02/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopert C5 do Centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej.
Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga 12 miesięczny gwarancji. Wykaz jednostek zamawiających oraz płatników stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu o max. 50% umowy, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia Zamawiającego termin określony powyżej może ulec wydłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 180 dni lub do wyczerpania wartości umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199230-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę papieru i kopert lub art. biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto
b) Wykażą, że oferowane koperty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. w zał. nr 2 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 - ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem. Wykaz dostaw musi potwierdzać, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę papieru i kopert lub art. biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się aby Wykonawca dostarczył próbki oferowanych kopert tj.: 1 oryginalne opakowanie zawierające 1000 szt. w jakim będą realizowane dostawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|