Wykonanie projektu, realizacja oraz dostawa i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE oraz wykonanie oznakowania tras rowerowych zgodnie z wytycznymi dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (ZIT WOF) w ramach projektu: „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1.” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2014-2020.

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-18 00:00:00
Instytucja Gmina Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569559-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Podstawowy zakres umowy obejmuje:

1) Tablice informacyjno-pamiątkowe UE:

a. Liczba tablic informacyjno-pamiątkowych: 76 szt., w tym: Grodzisk Mazowiecki – 17 szt., Podkowa Leśna – 8 szt., Żyrardów – 15 szt.,, Milanówek – 4 szt., Michałowice – 11 szt., Pruszków – 21 szt.


2) Tablice przymocowane do tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE
a. Liczba tablic: 76 szt., w tym: Grodzisk Mazowiecki – 17 szt., Podkowa Leśna – 8 szt., Żyrardów – 15 szt.,, Milanówek – 4 szt., Michałowice – 11 szt., Pruszków – 21 szt.
3) Tablice przymocowane do znaków drogowych
a. Liczba tablic: 115, w tym: Pruszków – 115 szt.

4) Oznakowanie poziome – znaki malowane bezpośrednio na trasach rowerowych
a. Liczba oznakowań: 22, w tym Michałowice – 22.

5) Tablice na samoobsługowych stacjach napraw rowerów.
a. Liczba tablic: 15 szt. w tym: Grodzisk Mazowiecki – 3 szt., Żyrardów – 6 szt., Milanówek – 2 szt., Pruszków – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 076b2bf9-34bc-4a76-81c4-03f9233d7e01
Biuletyn 569559-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Grodzisk Mazowiecki
Regon 52478900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki 32A
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 555 146
Zamawiajacy fax 227 555 327
Zamawiajacy email urzad@grodzisk.pl
Adres strony url www.bip.grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1.” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Gmina Grodzisk Mazowiecki ul. T. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Polska REGON 013269137, NIP 529-174-59-01 tel. (22) 755 55 34 wew. 125, faks (22) 755 23 76 strona: www.bip.grodzisk.pl adres e-mail: zamowienia@grodzisk.pl Zostaje udzielone pełnomocnictwo Zamawiającemu Wiodącemu tj. Gminie Grodzisk Mazowiecki do przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi procedurami wspólnego postępowania i udzielania zamówienia. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm. ) Zamawiający wspólnie przeprowadzają postępowanie i udzielają zamówienia. 1.2. Na podstawie § 2 Porozumienia z dn. 30.04.2018 roku z niżej wymienionymi Gminami Partnerskimi/Zamawiającymi:
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Na podstawie § 2 Porozumienia z dn. 30.04.2018 roku z ww. wymienionymi Gminami Partnerskimi/Zamawiającymi:
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grodzisk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grodzisk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 32a, Sala Obsługi Mieszkańca
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie projektu, realizacja oraz dostawa i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE oraz wykonanie oznakowania tras rowerowych zgodnie z wytycznymi dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (ZIT WOF) w ramach projektu: „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1.” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2014-2020.
Numer referencyjny ZP.271.78.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Podstawowy zakres umowy obejmuje: 1) Tablice informacyjno-pamiątkowe UE: a. Liczba tablic informacyjno-pamiątkowych: 76 szt., w tym: Grodzisk Mazowiecki – 17 szt., Podkowa Leśna – 8 szt., Żyrardów – 15 szt.,, Milanówek – 4 szt., Michałowice – 11 szt., Pruszków – 21 szt. 2) Tablice przymocowane do tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE a. Liczba tablic: 76 szt., w tym: Grodzisk Mazowiecki – 17 szt., Podkowa Leśna – 8 szt., Żyrardów – 15 szt.,, Milanówek – 4 szt., Michałowice – 11 szt., Pruszków – 21 szt. 3) Tablice przymocowane do znaków drogowych a. Liczba tablic: 115, w tym: Pruszków – 115 szt. 4) Oznakowanie poziome – znaki malowane bezpośrednio na trasach rowerowych a. Liczba oznakowań: 22, w tym Michałowice – 22. 5) Tablice na samoobsługowych stacjach napraw rowerów. a. Liczba tablic: 15 szt. w tym: Grodzisk Mazowiecki – 3 szt., Żyrardów – 6 szt., Milanówek – 2 szt., Pruszków – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu umowy: sukcesywnie w okresie do 30.04.2019 r., Termin dostawy, montażu tablic oraz wykonania oznakowania poziomego, określony w dyspozycji Zamawiającego - maksymalnie 28 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Wypełnione Tabele kosztowe zgodnej z treścią Załącznika nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g 3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3, 4)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy), 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) dowód wniesienia wadium Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale IX ust. 3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.1.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 4.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 4.3. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 4.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „…...” oznaczenie sprawy: ……………….. 4.6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 4.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust 1 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub w przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1”.
IV 4 4 data 2018-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna o treści: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ; inspektor ochrony danych osobowych : email: abi@grodzisk.pl tel: 22 755 55 34; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.78.2018 pn: „Wykonanie projektu, realizacja oraz dostawa i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE oraz wykonanie oznakowania tras rowerowych zgodnie z wytycznymi dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego…” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. − * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy, montażu tablic oraz wykonania oznakowania poziomego, określony w dyspozycji Zamawiającego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)