GuidZP400 |
076b2bf9-34bc-4a76-81c4-03f9233d7e01
|
Biuletyn |
569559-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grodzisk Mazowiecki
|
Regon |
52478900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki 32A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 555 146
|
Zamawiajacy fax |
227 555 327
|
Zamawiajacy email |
urzad@grodzisk.pl
|
Adres strony url |
www.bip.grodzisk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1.” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. T. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Polska
REGON 013269137, NIP 529-174-59-01
tel. (22) 755 55 34 wew. 125, faks (22) 755 23 76
strona: www.bip.grodzisk.pl
adres e-mail: zamowienia@grodzisk.pl
Zostaje udzielone pełnomocnictwo Zamawiającemu Wiodącemu tj. Gminie Grodzisk Mazowiecki do przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi procedurami wspólnego postępowania i udzielania zamówienia.
Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm. ) Zamawiający wspólnie przeprowadzają postępowanie i udzielają zamówienia.
1.2. Na podstawie § 2 Porozumienia z dn. 30.04.2018 roku z niżej wymienionymi Gminami Partnerskimi/Zamawiającymi:
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Na podstawie § 2 Porozumienia z dn. 30.04.2018 roku z ww. wymienionymi Gminami Partnerskimi/Zamawiającymi:
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.grodzisk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.grodzisk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 32a, Sala Obsługi Mieszkańca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie projektu, realizacja oraz dostawa i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE oraz wykonanie oznakowania tras rowerowych zgodnie z wytycznymi dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (ZIT WOF) w ramach projektu: „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1.” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.78.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Podstawowy zakres umowy obejmuje:
1) Tablice informacyjno-pamiątkowe UE:
a. Liczba tablic informacyjno-pamiątkowych: 76 szt., w tym: Grodzisk Mazowiecki – 17 szt., Podkowa Leśna – 8 szt., Żyrardów – 15 szt.,, Milanówek – 4 szt., Michałowice – 11 szt., Pruszków – 21 szt.
2) Tablice przymocowane do tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE
a. Liczba tablic: 76 szt., w tym: Grodzisk Mazowiecki – 17 szt., Podkowa Leśna – 8 szt., Żyrardów – 15 szt.,, Milanówek – 4 szt., Michałowice – 11 szt., Pruszków – 21 szt.
3) Tablice przymocowane do znaków drogowych
a. Liczba tablic: 115, w tym: Pruszków – 115 szt.
4) Oznakowanie poziome – znaki malowane bezpośrednio na trasach rowerowych
a. Liczba oznakowań: 22, w tym Michałowice – 22.
5) Tablice na samoobsługowych stacjach napraw rowerów.
a. Liczba tablic: 15 szt. w tym: Grodzisk Mazowiecki – 3 szt., Żyrardów – 6 szt., Milanówek – 2 szt., Pruszków – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu umowy: sukcesywnie w okresie do 30.04.2019 r.,
Termin dostawy, montażu tablic oraz wykonania oznakowania poziomego, określony w dyspozycji Zamawiającego - maksymalnie 28 dni.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna składać się z :
1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1,
2) Wypełnione Tabele kosztowe zgodnej z treścią Załącznika nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g
3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3,
4)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwa w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy),
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
7) dowód wniesienia wadium
Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale IX ust. 3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
4.1.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.1.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
4.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa
nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554
Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą.
4.3. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą.
4.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „…...” oznaczenie sprawy: ………………..
4.6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
4.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust 1 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub w przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1”.
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna o treści:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ;
inspektor ochrony danych osobowych : email: abi@grodzisk.pl tel: 22 755 55 34;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.78.2018 pn: „Wykonanie projektu, realizacja oraz dostawa i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych o dofinansowaniu UE oraz wykonanie oznakowania tras rowerowych zgodnie z wytycznymi dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego…” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
− * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|