„Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie "

Publication date 2018-06-18
End date 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574489-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 2.

Oferty można składać na następujące części:

1 Stół operacyjny
2 Narzędzia chirurgiczne i laparoskopowe
3 Pełna kolumna laparoskopowa
4 Aparat do elektrochirurgii
5 gastroskop
6 kardiomonitory z pulsoksymetrem
7 lampy do fototerapii nad inkubatorowe
8 Holter Ciśnienia
9 EKG i spirometria
10 ssaki przenośne
11 Kardiowerter-defibrylator


2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia.
2. Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii.
3. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.
4.Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załącznikach 2.1-2.11 stanowiące integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211).
5. Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy.
4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego
Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie.
5.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Sprzęt musi być wyprodukowany w 2018 r.
7. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części przedłożenia w odniesieniu do zaoferowanego sprzętu:
1) następujących dokumentów: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.

2) szczegółowego opisu oferowanego produktu zamówienia lub katalog lub folder potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub numeru katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze.

3. Równoważność
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wyko-nawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań rów-noważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”.
2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umoż-liwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą in-nych rozwiązań.
3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm rów-noważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformu-łowania „lub równoważna”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2dbb1dbf-5b69-4e8e-a5b4-668c0f630dbc
Biuletyn 574489-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 31029000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 42404
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 588 002
Zamawiajacy fax 227 287 138
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl
Adres strony url www.szpitalnawrzesinie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnawrzesinie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnawrzesinie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ ul. Armii Krajowej 42404 Pruszków
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie "
Numer referencyjny ZP.272.17.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Zakup dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 2. Oferty można składać na następujące części: 1 Stół operacyjny 2 Narzędzia chirurgiczne i laparoskopowe 3 Pełna kolumna laparoskopowa 4 Aparat do elektrochirurgii 5 gastroskop 6 kardiomonitory z pulsoksymetrem 7 lampy do fototerapii nad inkubatorowe 8 Holter Ciśnienia 9 EKG i spirometria 10 ssaki przenośne 11 Kardiowerter-defibrylator 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2. Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii. 3. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4.Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załącznikach 2.1-2.11 stanowiące integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5. Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie. 5.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Sprzęt musi być wyprodukowany w 2018 r. 7. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części przedłożenia w odniesieniu do zaoferowanego sprzętu: 1) następujących dokumentów: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 2) szczegółowego opisu oferowanego produktu zamówienia lub katalog lub folder potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub numeru katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze. 3. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wyko-nawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań rów-noważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umoż-liwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą in-nych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm rów-noważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformu-łowania „lub równoważna”.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow „Zamawiający dla części zamówienia 1, 2, 3 uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu stanowiącego wyrób medyczny na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto. Dla pozostałych części Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznych i zawodowych”.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 Pzp ( w zakresie części nr 1, 2, 3): Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego należy złożyć na wezwanie Zamawiającego dokumenty wskazane w treści załącznika nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stół operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa Stół operacyjny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Narzędzia chirurgiczne i laparoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa Narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pełna kolumna laparoskopowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa Pełna kolumna laparoskopowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4 Aparat do elektrochirurgii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa Aparat do elektrochirurgii
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa gastroskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa gastroskopu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa kardiomonitory z pulsoksymetrem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa kardiomonitorów z pulsoksymetrem
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa lampy do fototerapii nad inkubatorowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa lamp do fototerapii nad inkubatorowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Holter Ciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa Holter Ciśnienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa EKG i spirometria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa EKG i spirometria
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa ssaki przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa ssaki przenośne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Kardiowerter-defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawa Kardiowerter-defibrylator
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)