Przedmiotem zamówienia jest „Zakup dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 2.
Oferty można składać na następujące części:
1 Stół operacyjny
2 Narzędzia chirurgiczne i laparoskopowe
3 Pełna kolumna laparoskopowa
4 Aparat do elektrochirurgii
5 gastroskop
6 kardiomonitory z pulsoksymetrem
7 lampy do fototerapii nad inkubatorowe
8 Holter Ciśnienia
9 EKG i spirometria
10 ssaki przenośne
11 Kardiowerter-defibrylator
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia.
2. Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii.
3. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.
4.Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załącznikach 2.1-2.11 stanowiące integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211).
5. Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy.
4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego
Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie.
5.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Sprzęt musi być wyprodukowany w 2018 r.
7. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części przedłożenia w odniesieniu do zaoferowanego sprzętu:
1) następujących dokumentów: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.
2) szczegółowego opisu oferowanego produktu zamówienia lub katalog lub folder potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub numeru katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze.
3. Równoważność
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wyko-nawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań rów-noważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”.
2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umoż-liwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą in-nych rozwiązań.
3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm rów-noważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformu-łowania „lub równoważna”.
|
GuidZP400 |
2dbb1dbf-5b69-4e8e-a5b4-668c0f630dbc
|
Biuletyn |
574489-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31029000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42404
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pruszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 588 002
|
Zamawiajacy fax |
227 287 138
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnawrzesinie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnawrzesinie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnawrzesinie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ ul. Armii Krajowej 42404 Pruszków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie "
|
Numer referencyjny |
ZP.272.17.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 2.
Oferty można składać na następujące części:
1 Stół operacyjny
2 Narzędzia chirurgiczne i laparoskopowe
3 Pełna kolumna laparoskopowa
4 Aparat do elektrochirurgii
5 gastroskop
6 kardiomonitory z pulsoksymetrem
7 lampy do fototerapii nad inkubatorowe
8 Holter Ciśnienia
9 EKG i spirometria
10 ssaki przenośne
11 Kardiowerter-defibrylator
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia.
2. Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii.
3. Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.
4.Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załącznikach 2.1-2.11 stanowiące integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211).
5. Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy.
4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego
Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie.
5.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Sprzęt musi być wyprodukowany w 2018 r.
7. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części przedłożenia w odniesieniu do zaoferowanego sprzętu:
1) następujących dokumentów: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.
2) szczegółowego opisu oferowanego produktu zamówienia lub katalog lub folder potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub numeru katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze.
3. Równoważność
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wyko-nawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań rów-noważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”.
2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umoż-liwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą in-nych rozwiązań.
3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm rów-noważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformu-łowania „lub równoważna”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
„Zamawiający dla części zamówienia 1, 2, 3 uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu stanowiącego wyrób medyczny na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto.
Dla pozostałych części Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznych i zawodowych”.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 Pzp ( w zakresie części nr 1, 2, 3):
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego należy złożyć na wezwanie Zamawiającego dokumenty wskazane w treści załącznika nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa Stół operacyjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia chirurgiczne i laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa Narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pełna kolumna laparoskopowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa Pełna kolumna laparoskopowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4 Aparat do elektrochirurgii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa Aparat do elektrochirurgii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
gastroskop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa gastroskopu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
kardiomonitory z pulsoksymetrem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa kardiomonitorów z pulsoksymetrem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
lampy do fototerapii nad inkubatorowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lamp do fototerapii nad inkubatorowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Holter Ciśnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa Holter Ciśnienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
EKG i spirometria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa EKG i spirometria
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
ssaki przenośne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ssaki przenośne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Kardiowerter-defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa Kardiowerter-defibrylator
|
| |