Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych

Publication date 2018-06-25
End date 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Miejscowość Horyniec-Zdrój
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578318-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 5 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018), kompletny, musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych.
Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne urządzeń, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcje bhp w języku polskim, paszporty techniczne, protokoły przeciwporażeniowe (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz U. z 2017 r. poz. 211) oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzeń (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e788a9e9-4ca3-4326-b13d-6c2f52889c02
Biuletyn 578318-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Regon 65013987800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sanatoryjna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Horyniec-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 37620
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 631 34 43
Zamawiajacy fax 016 631 34 43
Zamawiajacy email zamowienia@crr-horyniec.pl
Adres strony url www.crr-horyniec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.crr-horyniec.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.crr-horyniec.pl
Oferty wnioski dostepne NIE
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W FORMIE PAPIEROWEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Rehabilitacji Roników KRUS w Horyńcu-Zdroju, ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 5 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018), kompletny, musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne urządzeń, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcje bhp w języku polskim, paszporty techniczne, protokoły przeciwporażeniowe (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz U. z 2017 r. poz. 211) oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzeń (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Umowa będzie zrealizowana w terminie 4 tygodni od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku Wykonawców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa, 3) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt V SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
Zakresie warunkow udzialu .
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy(załącznik nr 4 do SIWZ), oświadczenie o obowiązku podatkowym
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia do hydroterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi 4 tygodnie (28 dni)od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia do masażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie (28 dni)od zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenia i akcesoria do kinezyterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie(28 dni) od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenia do fizykoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie (28 dni) od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego i przybory do ćwiczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie (28 dni) od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)