GuidZP400 |
e788a9e9-4ca3-4326-b13d-6c2f52889c02
|
Biuletyn |
578318-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
Regon |
65013987800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanatoryjna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Horyniec-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37620
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy fax |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@crr-horyniec.pl
|
Adres strony url |
www.crr-horyniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.crr-horyniec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.crr-horyniec.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
NIE
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PAPIEROWEJ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Rehabilitacji Roników KRUS w Horyńcu-Zdroju, ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 5 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018), kompletny, musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych.
Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne urządzeń, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcje bhp w języku polskim, paszporty techniczne, protokoły przeciwporażeniowe (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz U. z 2017 r. poz. 211) oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzeń (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa będzie zrealizowana w terminie 4 tygodni od podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku Wykonawców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:
1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa,
3) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt V SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy(załącznik nr 4 do SIWZ),
oświadczenie o obowiązku podatkowym
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do hydroterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi 4 tygodnie (28 dni)od podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do masażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie (28 dni)od zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia i akcesoria do kinezyterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie(28 dni) od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do fizykoterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie (28 dni) od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego i przybory do ćwiczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji umowy wynosi 4 tygodnie (28 dni) od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
|
| |